fridathonfors

Alla inlägg under augusti 2011

Av frida thonfors - 23 augusti 2011 14:53

Nu ska jag göra en greeejjjss, ni får se senare vare bli :DDDDDDD

Av frida thonfors - 23 augusti 2011 02:11

godnatt, fan ja som skulle hinna vända tbx dygnet :(

Av frida thonfors - 23 augusti 2011 00:11

Blö, ha 2 mjölktänder kvar en gör fanfan ont. Blö värker somfan när ja biter ihop typ kötti.:(

Den är inte lös än, orka.
Nu ska ja ta te o läsa en bok. HÖRSSSSS babesss!!!!

Av frida thonfors - 21 augusti 2011 18:07

somnade kanske 4 halv 5 och sen vaknade jag 10 i 4 hahah. De  vart lagg.


men fan redigareade en bild men sparade inte så gör om de. :)

Denna gammla bild fick de bli, bildbrist

 

mej

Av frida thonfors - 21 augusti 2011 03:43

Jag är en Tjej,, elr?
Jo jag är en tjej, Mitt fullständiga namn är Frida Elvira Eun-Young Thonfors. Jag är  14 år. Jag fyller 15 den 27de januari. Jag är grymt dålig på det mesta i skolan, specielt svenska. De förklarar alla felstavningar och gramatik tro jag de va.

Jag är ganska glad av mej skulle jag tro Iaf bland folk. Jag tycker ba det är onödigt att va depp om man är ute elr så, då akn amn ju ba stanna inne ju.


Men jag är halvkorean och svensk fast jag är massa annat med vet inte men mycke annat tro jag. Jag älskar att gå på hockey matcher men tittar inte på hockeyn så mycke.

Jag spenderar pengar somfan, får 600 i månaden men det bruka ta slut mycket fort. Fast nästa månad får jag barnbidraget så då blir kung o köpa alla kläder o sånt själv. Jag har en egen hund som heter spader, sen ha vi 2 till hundar och en katt.

Jag har skillda föräldrar det är förjävligt. dom 3 hundarna bor hos min mamma och katten hos pappa.

Jag är allergisk mot djuren då men inte så mycket elr tro det är de. för känner av dom så fort jag kommer till mamma. Sen är jag allergisk mot kylan, hatar de verkligen. Sen har jag astma och as lagg näsa så jag ha problem med andningen mycket typ.


är rädd för ganska mycket onödigt med. Är typ bästa vän me min stora syster vilket jag tycker mycket om, vi bruka vara me varandra mycket det är mycket me kult de. Älskar hon<3

Älkar alla mina underbara vänner med. ni vet vilka ni är <3

Och sen mycek mera, skriver inte mera för inlägget bli så långt.. HAHA


     

Och j, kan inte se seriös ut på bilder. Jag kan le imellanåt men gilla inte mett seriösfeejjs haha. Så får bli puuuttläppar för mej

Av frida thonfors - 21 augusti 2011 03:25

Fan fett tagg på att knäppa bilder och sen göra feta inläggett. men fan Linda ha min kamera och stora kameran är helt borta pappa ha typ den nån stanns och han sover...


så fan me de. blöööö


Så va ska man göra nu. BLÖÖÖ

ja vet!!!!!!!! ja kan berätta om mej själv, nej jag göre i ett annat inlägg vänta ba ska bara skriva sen kommer dee upp. POOOOSsssssssssss

Av frida thonfors - 21 augusti 2011 02:44

Av frida thonfors - 20 augusti 2011 16:54

Igår så va vi vid skolan, och grillade inget haha men vi hade eld. vi åkte till mej och hämtade ved med mopparna.

Sen vare några randoms som följde efter oss med bil, sen typ va dom me oss. Lite små läskigt att dom vände vid skolan och körde efter oss hem till mej och tbx det är nån km. inte så långt elr mellan de e drygt att gå.


Men idag äre typ krästskiva sitta ute i ett party tält ba jaa. Nemen komma typ knottra sönder då men. Ska va me Linda och Jocke o linn.


Ska va där prick o jag kom ut ur duschen nu så bli nog sen. hööörssssss


De fick bli denna fina egobild från marsssss

 


Ovido - Quiz & Flashcards