fridathonfors

Alla inlägg under juli 2012

Av frida thonfors - 31 juli 2012 16:56

Nora och Lovisa sovde här inatt, men just nu håller jag på städa undan lite. Men ska sova hos Nora inatt men ska upp och jobba imorron så dra vell hem runt 10 så jag är klar till 12.

så bli vell lite segt här nu men kanske skriver då ja jobbbbbaaa :)


Ska nog fixa mej lite nu och sedan äta midda


 

Av frida thonfors - 30 juli 2012 19:02

Kom nyss hem från en dag på birsta, köpte massor kommer nog bild sedan!


Men nu ska jag nog bara vara med Nora och Lovisa, ba måååå tro jaaa :)



Av frida thonfors - 29 juli 2012 01:15

Dag 9. Gamla bilder på dig

Dag10. Beskriv nummer 3, 11 och 18 i din kontakt lista på mobilen


1. Jag pratar typ aldrig om mina problem, men ja lovar dom finns ändå

2. Och jag är ingen som deppar precis!

3. Jag äter mest hela tiden

4. Jag är allergiskt mot mycket typ..

5. jag älskar skotrar!

6. jag är bästa vän med min syster

7. jag är mycket galen och överaktiv..

8. jag klara inte skolan än hur mycket jag pluggar, sjukt jobbigt!

9. jag har aldrig i mitt liv haft ett riktigt förhållande, har svårt att få killar jag vill ha. Sen är jag för kräsen. Tror bara båda lessar på varandra hos mej. Faller även förlätt och förfel, förofta.

10. Jag är jätte motiverad till att jobba, älskar de. jag jobbar gärna mycket vet inte vad det är bara gillar de grymt!


 



Av frida thonfors - 27 juli 2012 01:54

Idag så ha jag jobbat, slutade 22.00 så kom hem runt 22.30

Sen sjukt jobbigt med stängning, men de gick vell bra tillslut men jätte rädd att ja ha gjort fel o så men vi se vell :)


Sen for jag pappa och syster Linda till hemmakväll och hyrde en film och köpte massor med godis och chips. Och nu är filmen slut och jag ska sova för jag ska till stan imorron!


ha de bra, förlåt om jag är lite död men sitter inte vid datorn nått typ..


Här har ni iaf en bild från igår :)


 

Av frida thonfors - 25 juli 2012 12:17

hejsan, varit i Lovisas  stuga och nu är jag hemma igen va där nån dag.

Men just nu håller jag på att fixa mej så att jag se lite bättre ut än äkkeeeelll, ska jobba. Sluta kl 6 och sedan blir de typ att vara med Emmisss :D


Men vi hörs vell, kommer vell upp lite bilder o så sen från stugaan :)


 


Av frida thonfors - 21 juli 2012 20:29

va ut me Linda Joel och massor flera med Joelsbåt idag! fett fort gick de iaf, men gullvik åkte vi till och typ chilla fast fett kallt!


Men sen så är det klart att jag ska jobba i börja av Augusti, fett glad tjej här asså! Ska sälja jordgubbar men vafan haha, vet inte men jag typ älskar att få jobba hahah...


Men nu ska jag nog bara ut med Nora o Lovisa elr nå asså jag vet inte riktigt haha.. :)


 

Av frida thonfors - 20 juli 2012 21:02

Ikväll, eller fortsättningen ska jag bara vara hemma med mamma min. Och hon ska få färga mitt hår, as länge sen hon fick göra de eftersom jaga alltid gör på mej själv men nuså :D (bild sen)

Sedan ska jag klippa hennes hår bara. Ba slapp kväll iaf.


Men fick nyss ett samtal från en tjej som frågade om jag ville börja jobba i början av agusti. Låter ju bra :)


Ha de bra!


Ovido - Quiz & Flashcards