fridathonfors

Alla inlägg under augusti 2011

Av frida thonfors - 8 augusti 2011 20:02

min dator fett me lagg ba jaha! nemen haha.


Jo den lagga sönder, och ändå ny. Men idag ha jag varit på stan me pappa ja lämna in min mobil sen banken och fixa korte saken sen fika och köpa jacka. kommer bild sen me de andra ja köpte.


så ska ba ladda in bilderna :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Av frida thonfors - 7 augusti 2011 18:56

Nu är jag hemmmmmaa!!
skriver och lägger upp bilder på de ja köpt vart inte så mycket men lite. elr lite mycke :)

Av frida thonfors - 5 augusti 2011 13:50

före


  efter     


Pappas fru färgade de svarta vågade inte färga själv då jag skulle ha de blonda under. men hacken gjorde jag hihi


Nu dra jag till umeå, hörsss

Av frida thonfors - 4 augusti 2011 21:37

Fixat nått spel till bror till hans dator så nu kan han spela.

Men har iaf varit på hemmakväll och hyrt lite blueray filmer, sa till pappa då vi kom dit att vi skulle köpt en sån men då han ba, vi ha ju en?

så då hyrde vi såna x) kul va?!?!!!? :DD:D:D:DD


Därför tog jag denna fina bild på oss 3.

 

Av frida thonfors - 4 augusti 2011 21:34

Kommentar till fixa mej
 
Ingen bild

sistah

Torsdag 4 aug 19:43

knäppte du den igår?














 


 

svar: nej?! äru dum elr?
i förrigår förfan!

Du gillar den va?

Av frida thonfors - 4 augusti 2011 17:05

   Hej, var i stugan så kunde inte skriva om ni undrar.


Men nu ska jag bara städa och packa för imorron drar jag, mamma, hennes kille, Linda och hennes kille till umeå. Det kommer att bli kul hoppas jag. Men skriver iaf imorron och ikv för imorron ska jag färga håret svart igen. najsnajs.


Där är mej ju :DD


Av frida thonfors - 2 augusti 2011 17:44

Själv tycker jag det är grymt snyggt med tjejer som har magrutor. inte så mycket men lagomt är snyggt.


Goggerlbilder alla.

Men den hära tycker jag nog är lite för mycket, fast det ser nog bättre ut irl eftersom an rör sej då och då är dom inte lika tydliga.

 

Bilden längst bort det tycker jag är snyggt fast de va dom andra med.

Ciaras kropp grymt snygg asså. 

 


Av frida thonfors - 2 augusti 2011 16:40

Nu ska jag fixa mej sen äta midda sen ska jag ut och fota med bästa nora. :D


HAHAHAHAHAHAHAH as najs bild!!!!!!!!!!!!!

 



Ovido - Quiz & Flashcards