fridathonfors

Alla inlägg under november 2012

Av frida thonfors - 26 november 2012 20:47

Dag 16 - Bästa resan

Åkt på många bra resor, men Bästa var nog då jag o bästaNora åkte till stockholm,

var för de första med Nora

Andra, att vi såg Nicki live!

tredje att vi hade så jävla kul!

osv!

   

    


Sen då vi var på Cypern 3 familjer, ända utomlandsresan jag vart på, vi ha inte varit så mycket för att åka utomlands!

 


Dag 17 - Det här får mig att skratta

Nora hon får mej verkligen att skratta hela tiden, går inte en ända dag utan att vi skrattar åt nått! :)


Dag 18 - Det här gör jag aldrig om

Finns inget som jag ba shit fyfan som jag skulle ta upp elr finns en sak men det skulle jag aldrig ta här. Bara mina närmasta som vet men finns inget annat!


Dag 19 - Bästa filmen

Thirteen!

 

Dag 20 - Min första tanke när jag vaknade idag

Fan e klockan? -.-


Dag 22 - Så här kommer jag vara som gammal

Känner nu ba jag måste vara en chill mamma som låter mina barn göra saker med med vissa regler, men kommer säker bli överbeskyddande!


Dag 25 - Någon jag aldrig kommer släppa taget om

Nora! <3


Dag 26 - Barndomsminne

Finns så sjukt många att ta upp och är ju fortfarande barn såå!!!


Dag 27 - Min musiksmak

Jag lyssnar typ på allt! men här är min spotifylista! de som e skit märker ni är oseriöst, finns as mycke av de på mina listor!


Dag 28 - Min första pojkvän

Aldrig haft någon kille, elr jo en oseriöst för typ 2 år sen som va typ mindre en månad men räknar bort de så nej inte haft någon än!


Dag 29 - Bästa tv-serien

oc!

Dag 30 - Bästa tidsfördrivet

Sova! elr bara dega på datorn!

*

Av frida thonfors - 26 november 2012 17:41

 

Av frida thonfors - 26 november 2012 00:03

 

Av frida thonfors - 25 november 2012 11:57

Nu ska jag fotas, så jag skriver sen ist!

Av frida thonfors - 24 november 2012 14:28

Vag är du allergisk emot?

jag är allergisk mot kyla och värme, eller rättaresakt värmeskillander.

När det går från kallt till varmt och varmt till kallt. Jag får då nässelutslag, mår frunktanvärt illa, kan även spy och svimma av det.

Kan då inte bada, gå ut då de är kallt, basta, äta glass osv! Kan få det bara jag typ är lite varm eller kall på huden o sedan ändras de och blir varmt eller kallt då får jag också utslag. Och utslagen klias somfan ska ni veta!

Vetinte riktigt vad man kan säga, ba o fråga om de är nååå! :)


 

Av frida thonfors - 22 november 2012 15:28

   

Ovido - Quiz & Flashcards