fridathonfors

Alla inlägg under juni 2012

Av frida thonfors - 29 juni 2012 13:51

just nu ligger jag i sängen och ska snart kliva upp för att Emma är påväg.

Vi ska fixa oss o sen ikv dra in till sommarfesten.

hare braaaaaa alaa

-

Av frida thonfors - 29 juni 2012 00:12

     

Av frida thonfors - 28 juni 2012 12:05

Tjena, just nu sitter jag ba på soffan hos mamma. Råkade såklart köra av sladden på gräsklipparen så får ta o klippa sen eller nått..Haha dom ska ju laga den :)

Av frida thonfors - 27 juni 2012 22:54

Tjenare


Nu ha jag kommit hem, ska typ sova snart för ska förmodligen upp tidigare för att klippa gräset. Få lite extra pengar är alltid bra.

Sen ska jag vell duscha fixa mej och åka till stan med mamma så just därför jag måste upp tidigare eller aa jag göre tidigare för att de inte ska vara så mycke folk ute gilla inte när folk se mej kämpa haha. Så de va vell de.


 

Av frida thonfors - 27 juni 2012 17:51

Hejsan, varit på stan idag me sanna.

Kom hem runt 3 för skulle bort halv 5, men precis då ringer mamma o säger att vi åker kvart i 7 så.. Men har målat naglarna bara och typ halvsovit.


Nu ska jag nog vila och sen fixa mej. ha de bra pusspuss


 

Av frida thonfors - 27 juni 2012 17:48


Den är köpt på Veromoda/Only Vene, ja där inne :)  

Av frida thonfors - 26 juni 2012 17:23

Idag så ba hälllddees vattnet ner för himlen så jag och Nora hoppade ut och sprang omkring, asså jag sket fan i min allergi.

Ja ni ska få se hur ja se ut om jag utsätts för värmeskillnader.

Kan själv inte ta bra bilder på de men här ha ni på ett ungefär.

De kan tex. vara då jag.

Bada

Duscha

basta

är ute i solen o blir kall

eller om ja ba bli kalllllllll


Googlel bilder eftersom jag somagt inte kan ta. Fast blir mera än den stora bilden då jag badar..

   

Av frida thonfors - 26 juni 2012 17:10

Kanske ska bli lite mera social här så mina läsare kommer tbx..

Så tänkte vara lite snäll och försöka komma ihåg att skriva här.


För de första så vill jag dissa vädret STORT! De är ju förfan dåligaste sommaren på vädret. Nej dehär funkar inte, de är inte ens nästan bra väder.


Men hissar mina underbara vänner som gör denna sommar till en sjukt bra än fast vädret är åt fan. Bestämmde mej innan sommaren att jag inte skulle sitta inne dag ut och dag in och bara slappa, och de ha jag verkligen inte gjort.


från förra sommarennnn

   


Ovido - Quiz & Flashcards