fridathonfors

Alla inlägg under november 2011

Av frida thonfors - 30 november 2011 20:47

Idag ha jag varit på vårdcentralen, och gjort några andnings tester och ny medicinering.

Så ska dit igen på måndag för kylallergin och gångarna i näsan, så ska få ut mera mediciner på recept. sen ska jag få ett mediciniskt intyg till idrotten så jag inte blir underkännd för jag inte kan vara med på uteidrott. Hoppas bara inte min pappa säger så mycket om mina nya mediciner eftersom han inte gillar medicin dåra.

För han får man inte ens ta alvedon, än hur dålig man är.


Men sen ska jag tbx dit om 2 månader igen om göra mer tester. fy jag önska ja fick slippa dessa mediciner osv, bläää.


godnatt på er <3


 

Av frida thonfors - 30 november 2011 18:21

Av frida thonfors - 28 november 2011 23:35

Hej, idag ha ja vare med Emma bara.

fan känns inte direkt bra nu, måste je omprov i matten nästa vecka ha skutit fram de en vecka. sen ligger ja efter 20 mil i matten med.

Sen hade vi jätte många svenska ord tills imorron som ja såklart hade glömt men kom på dom då vi slutade skolan emn va säker på att ja hade den hemma.

Sedan kommer ja hem o har den såklart inte, måste nog ta i o jobba lite i skolan nu.

Ligger mer eller mindre efter i dom fleeesta ämnerna. Fast i matten ha vi ju världens sämsta lärare så mera än halva klassen ha underkännt i matte, så måste va nått fel asså..


Men nu ska ja sova så jag kommer upp till skolan imorron..


ja o snygglovisa jaoooo

   


Av frida thonfors - 27 november 2011 23:01

Nej?

ja är ganska emot sånt nu, känns förtidigt skulle vart bättre me typ göre om en vecka elr mera. ba för tidigt ju. Vaty lite sur då mamma tvungen skulle tafram de än vad jag sa, när jag flyttar hemifrån så kommer jag iaf vänta. kanske inte ens ha så mycke pynt alls, tycker de e fint utan med.

Men de e fint med också då :)


poooosssssssssssssss


Ja ha föresten vart på stan idag, köpte mej ett par jeans svarta. men dom e lite stora får se va ja gör me dom :)


 

Av frida thonfors - 26 november 2011 13:57

Var kommer du ifrån? sverige
Heter? Frida Elvira Eun-Young Thonfors
När fyller du år? 27 januari
Jag samlar på? inget typ
Gröna eller röda äpplen? röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen? typ ingen, men bruka prata med mina vänner
När klev du upp idag? kl 9 typ, skulle te nola
Har du sovit i din egna säng inatt? ja
Har du sovit ensam inatt? jo
Har du strumpor på dig nu? ja
Hur svarar du i telefon? hallå? , hej, osv
Vad ska du göra ikväll? vetinte än
Vad ska du göra imorgon? vetinte
Var vill du bo när du blir stor? utomlands, sthlm, gbg. men kommer sluta me att ja stannar i denna håla
Vad vill du bli när du blir stor? frisör, finns mycket annat med
Är det okej att gråta? såklart
När grät du senast? vetinte.
Vilken årstid tycker du bäst om? sommar såklart
Skulle du göra om du vann en miljon? köpa så jävla mycket, spara. o bjuda flickorna på roliga saker :)
Bär du glasögon eller linser? nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nej, men gillar sådant
Har du piercing? ja
Har du tatuering? nej
Vill du gifta dig? ja
Vill du ha barn ? ja
Solar du ofta? helatiden
Är du bra på att laga mat? de vet ja inte, men håller på med sushi nu
Gillar du att dansa? nej? älskar de, men dock inte bra HAHA
Hur vig är du? haha hur svara man på en sån fråga?
Vilken är din favoritglass? isglass iaf
Tror du på ett liv efter döden? nej
Bor dina föräldrar tillsammans? nej..
Är du morgon eller kvälls människa? kväll/natt
Vilken ögonfärg har du? brun
Vilka hårfärger har du haft? blond, brun(massa olika nyanser), svart, rosa, lila,grön,blå,turkost, brun med blondaslingor. ne nu orka ja inte rabbla upp flera
Är du beroende av något? ja
Röker du? nej
Vad gör du på helgerna? stan, hockeyn, slipp, vänner, ute, osv
Brukar du bädda sängen? ibland
Vad var det senaste du sa? MEEEEH :H:H:H
Vem kramade du senast? briggan elr aurore
Saknar du någon nu? satan ja
Vem ringde dig senast? jocke tro ja
Var du glad igår? ja för de mesta :)

Av frida thonfors - 25 november 2011 00:01

Av frida thonfors - 23 november 2011 23:52

stan imorron med syster då :)

vart på stan idag med o köpt skorna osv, så inte skrivit, men kommer rolit senare POOOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSs

Skapa flashcards