fridathonfors

Alla inlägg under oktober 2011

Av frida thonfors - 31 oktober 2011 01:11

Jag toppade håret idag så det är kortare syns kanske inte så mycket. fyfan va dålig kameran är...


 

 
Av frida thonfors - 31 oktober 2011 00:53

Här älskade man stora örhängen som liten, elr låten o liten ja är ju liten än men. men innan ja börja töja o började små töja i 5an. så ett tag sen :)


    

dom va inte så stora men aa.....

         

Av frida thonfors - 31 oktober 2011 00:49

Kommentar till :D
Ingen bild

Agnes

Fredag 28 okt 16:11

Du är säkert fin utan smink oxå:)




 














 




svar: aw. tycker inte jag utan ögonbryn osv. men fråga mina kära vänner :)

:D

Av frida thonfors - 26 oktober 2011 16:06

JA, JAG LEVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 :D


nä nu ska jag nog tvätta håre o sen knäppa lite kort som kommer sen då, puuuuss bbyyS<3

Jag utan smink, fatta ni nu varför ja aldrig går utan smink? lixom ögonbrynen o finnarna......

 


Av frida thonfors - 23 oktober 2011 12:26

TjenaTjenare, Igår va de massa folk här  o firade min bror. Sedan kom emma och nora hit så va med dom en stund.

men bror fyller då 7 år nu på måndag, och då ska pappa och hand fru bort så fick bli igår då bättre på helg osv.



Jah tycker iaf att vi är grymt coola, systers redigering på oldpicccc :)

 

Av frida thonfors - 19 oktober 2011 23:17

   hejsan, ja kan inte visa mitt rum idag eftersom ja sovit o pluggat så ha ja inte hunnit med datorn nått.

elr ja va på stan en stund med med pappas fru Marie, skulle köpa skor för att 'sporta' i och finaskor. men kom hem med bara ett par vantar. Bild imorron då om ja hinner som ja hoppas. :D


Men godnatt

ELIN

Av frida thonfors - 18 oktober 2011 18:27

Dag 1: 10 fakta om mig.
Dag 2: Mitt rum.
Dag 3: En konstig tid i mitt liv.
Dag 4: En väldigt nära vän.
Dag 5: En bild som gör mig glad.
Dag 6: Mina fördelar.
Dag 7: Min favoritlåt.
Dag 8: Mina nackdelar.
Dag 9: Mina rädslor.
Dag 10: Min första riktiga förälskelse.
Dag 11: Saker jag ångrar.
Dag 12: Mitt favoritplagg.
Dag 13: Bloggar jag läser.
Dag 14: Det här får mig att må bättre.
Dag 15: Det här får mig att gråta.
Dag 16: Mina drömmar.

 

Ja, vad finns de för fakta?

Jag är otoligt rädd för mycket, mycket överspidad. Jag försöker mycket o kämpar på i skolan men klarar ändå inte, men nått ämne är vell lättare än andra men. Jag drömmer om att bli frisör, renovera hus, flytta. Jag har 3 hundar Spader Maggie o Ja-me. o en katt Bengtsson. Jag är halvkorean o sen massa skit, iaf svensk.

Jag har skilda föräldrar o de suger som sakt. jag har underbara vänner som ja verkligen älskar. O min syster Linda hon är bäst<3

Av frida thonfors - 18 oktober 2011 18:19

TJA


just nu sitter j ba o lyssna på musik o vänta på midda sen blire plugga.. BLÄ

Men man måste såntttttttttt.


igår

 

Ovido - Quiz & Flashcards