fridathonfors

Alla inlägg under augusti 2011

Av frida thonfors - 30 augusti 2011 23:39

han e grym!


Av frida thonfors - 30 augusti 2011 22:47

Fan de bli ba mer o mera tör o skriva nu. Nog mera tör att läsa..

Ska komma på nått bra, hörs heeeeeejjj


 

Av frida thonfors - 29 augusti 2011 23:13

Hej, idag skola som vanligt sen kom ja hem o typ åt lite sen la mej i sängen o somnade fram till middan fast kunde inte äta typ hade för ont i magen. Så ska börja utan mjölk som förr, jag ha för ont i magen. Har de varje dag.


Men sen då när ja hade ätit la ja mej igen o sen blev ja kvar där så nyss äte lite tomat o ost, fast de va mjölk men o nu ska ja sova typ :)


hörs pusss

sss

s

s

s


 

Av frida thonfors - 29 augusti 2011 07:20

Nu har jag fixat mej klart fan, Så nu snart ska jag gå ner o äta och sen till skolan då. fy orkar inte skolan mera less o de ha ba gått 3 dagar. Elr va less innan den hade börja ba tanken på de.



Av frida thonfors - 28 augusti 2011 15:59

Hej, igår vart de inge blogg. Som ni märke...


MEn va på stan på dagen me Emma och Nora sen på kväller me dom me o alle o hanna en stund. Sen drog jag o Emma hem för hon skulle sova här. Då va vi med felix sebbe o frank sen kom wille alexander o rappe. O va me dom höhö länge.


Aja inte kul vetande.


Men ha köpt tröjan nu o 2 andra linnen, ba vanliga HoM linnen :)


Den på bilden för er som ha missa de. fast m gult typ

  Aja pusshej, ska på konfirmation sak idag så, hare görraaa allaaaa


Av frida thonfors - 27 augusti 2011 03:13

as snygga!

den rosa för 350 kr på rea den svarta för 699 kr. fan att jag nyss fick en jacka komma aldrig få den då.. -.-   

  

aj

Av frida thonfors - 27 augusti 2011 02:54

vaknade me ont i magen o det har inte gått över än. jag får panikdamp, gör as ont. vet inte vad de är häller de kan inte vara mens för kommer inte få de nu och det är inte 'sån'. BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ


ett klago inlägggg blää bläääääää!

Av frida thonfors - 27 augusti 2011 02:48

Hej, idag när ja kom hem från skolan så åkte jag till stan på dirren. Sen så när jag kom hem så fick jag iphonen. och satt o fixa kontakterna o sen mat o sen följde jag mamma o tobbe till Ebba. så va me hon och massor med folk.


Det är därför jag inte skrivit.


Men fan jag ha ett jävla blåmärke jag kan verkligen inte få dom men nu har jag ett kanakse mitt andra i mitt liv nemen typ. läskigt värre


Nu ska jag forstätta chilla. pusspusss


Min o fridas bilddd

 

Skapa flashcards