fridathonfors

Alla inlägg under december 2011

-

Av frida thonfors - 31 december 2011 15:25

 
Av frida thonfors - 31 december 2011 15:05

hur får du dina ögonbryn så fina? (:


svar:

haha aw, ja tycker mest jag bara failar men jag målar/ritar dom själv. Jag gör inget speccc tro jag..

Eller jag kan visa bild för bild hur jag gör dom :)

Av frida thonfors - 31 december 2011 01:40

Imorron eller idag då, blir det till att fira nyår med mina brudar. Emma och Nora eller bara kanske Nora. Jag älskar er mer än något ska ni veta, ni får mej alltid att le, allt för er två. Går inte att beskriva er med ord brudar<3


 



Av frida thonfors - 31 december 2011 00:07

Viva la diva är så B, men vafan dom har bästa ögonbryns pennan. Har testat många olika bland annat Loreal Paris. Men Viva är nog bättre, jag bruka inte lika på billiga sorter och så, men denna tycker jag är bättre och funkar jätte bra för mej.

så för er som målar era ögonbryn själv, tipsar jag Viva la diva. Lätt värt att testa iaf, den är jätte billig, finns på Åhlens iaf. :)


Fick bli samma bild igen

 



Av frida thonfors - 31 december 2011 00:02

       

 
Av frida thonfors - 30 december 2011 23:50

TJAAAA


Idag ha jag vare på stan, köpte en julklapp till mamma, Tobbe och en till Emma. och thigts, 5 st..  Idag Firade vi jul hos mamma, Fick mej lite klapppppaar.


fick:

1000 till birsta

1100 kr

högtalare

500 presentkort på make up store

en sminkning där med

och lite smink


tro deee a va deeeee :*:*:*:***




Av frida thonfors - 28 december 2011 00:39

Okej, säger bara FYFAN.


Jag och Linda åt de, jag tror det var andra gången för mej åt de i cypern en gång med tror jag. Men fyfan det är inte gott, som att tugga på en aa fyfan..


  


mycket god mat annars :)

     


Av frida thonfors - 28 december 2011 00:27

oj gloommdeee


toan

 

utsikten från fönstret 

tv-rum/ haallll

   

sovrummmet 

 


kraam

Ovido - Quiz & Flashcards