fridathonfors

Alla inlägg under januari 2012

Av frida thonfors - 27 januari 2012 00:05

Nu är jag ju 15 år. känner mej så stor :D:DDDD

haha känns ju verkligen som att jag fyller år.


Jag tror det blir mindre och mindre ju äldre man blir för då man var liten taggade man ju sönder och då var ju att fylla år underbart nu känns det ba jobbigt att de ska komma folk och alla ska titta på en sedan få saker, och komma massa folk för ens skull. Ne det där med uppvaktning är inte min sak. Gillar inte all uppmärksamhet på mej. HAHA :D


se inte ut som jag ju.. Oj juste det var ju sen jag var 14 HAHA då var man lite allt ;)))))

 



Av frida thonfors - 25 januari 2012 19:38


oh vilken vacker bild.


Men dom är iag köpt på Dinsko bara hah..

 
Av frida thonfors - 25 januari 2012 18:18

Hejsan, idag har jag städar hjäl mej men bar vart det :)


Nu vet jag vad jag ska få när jag fyller år ( 27 jan ). Mamma och pappa min ska betala moppe kortet till mej sedan till sommaren så ska dom köpa en moppe till mej. Så blir inte så speciellt iår men ändå speciellt. :)


Snart ska jag äta middan sedan ska jag förmodligen ut med spader och plugga ganska likt som igår då. Men ha det bra hörrrrrniiiii


haha detta hade vi med oss till stugan, (helgen som var) fick inte med allt på bild men...

kan säga att inte mycke gick åt HAHA.

   

Av frida thonfors - 24 januari 2012 19:38

Nu ska jag gå ut en sväng med min hund, sedan skan jag plugga lite. :)

Så vi hörs vell ha det bra

Av frida thonfors - 24 januari 2012 19:35

  •  Till sockerberoende.. fyfy
  •  Skolan just nu
  •  Att jag fan aldrig går upp i vikt, fast kanske går bättre då jag börjar träna regelbundet :)

 




Av frida thonfors - 22 januari 2012 23:19

 

Av frida thonfors - 22 januari 2012 20:38

 
Ovido - Quiz & Flashcards