fridathonfors

Alla inlägg under december 2011

Av frida thonfors - 18 december 2011 17:15

1. dryga människor

2. dom som tro att dom är så bra

(me det säger jag inte att jag är bra :) )

3. sega personer

4. dom som skyllerifrån sig

5. djurplågare

6. grymt fina människor, man vill ju ba döda

7.  föräldrar, i vissa tillfälllllllleenn

8. på hur jag skriver som HAHA

9. att jag är så turkig av mej.


Jag gillar turkar! <3

Av frida thonfors - 18 december 2011 17:03

HejsaN!!!!!

Förlåt ja segar, men jag har inte haft tid helt enkelt.

Men ja ha iaf köp mej en ny tröja, nya skor men lika som innan eftersom dom gick sönder vettefan sömmmmmemmemeen gick upp. så fick byta.

Har köpt hårfäg med, så bli vell sånt dom närmaste dagarna. :)

ni ska få veta en pinsam sak... Jag köpte Mood blondering. pinsamt.. HAHA värsta blä.. (aaaaa)

orkade inte lägga ner tid på knäppa



Av frida thonfors - 13 december 2011 18:54

 

ha gjort om dom nu så de mera blinggggggg

 
Av frida thonfors - 13 december 2011 18:41

1. mina underbara vänner

2. familjen

3. vovve

4. mobilen

5. datorn

6. att sova

7. godis

8. röra på mej

9. smink

10. mediciner(ogillarmen)


och mycket mera.  


datorn laggade ihop igår drf ja inte kunde skriva. som alla andra dagar. HAHA men den e galet lagg



Av frida thonfors - 11 december 2011 23:43

Dag 1: 10 saker som är viktiga för mig
Dag 2: 9 saker som jag stör mig på
Dag 3: 8 saker som gör mig glad
Dag 4: 7 saker som gör mig ledsen
Dag 5: 6 saker som jag inte vill släppa taget om
Dag 6: 5 saker som gör min dag
Dag 7: 4 saker som kunde vara bättre
Dag 8: 3 personer jag aldrig kommer ångra att jag träffat
Dag 9: 2 saker som fångar mitt intresse hos killar
Dag 10: Ett ord som beskriver mig

Av frida thonfors - 11 december 2011 22:26

Schwarzkopf taft : Billig och bra spray.

Schwarzkopf taft, svarta : den e bra ju, men e för killar så luktar kille, gott men kansk inte nått för mej.

Schwarzkopf got2b, 2 sexy : brabra, billig och luktar gott. dock tröttnar man på lukten efter ett tag.

Schwarzkopf got2b smooth 'n chic : Luktar jätte gott, jag tro man tröttnar på denna lukt med, bra.

TRESemmé, extra hold : as bra, snygg flaska. inte den dyraste, eftersom den e större än dom andra sprayerna på vanliga mataffärer. lätt värt.

Loréal paris Elnettsatin : Den luktar pepparkakor med lite hårspray och gammal tant...

Garnier Fructis style, Bamboo flexihold : asbra spray, luktar inte godast men inte illa.

Matrix essentials, solutionist : Bästa, ganska dyr men värt pengarna. luktar nog inget annorlunnndaaa.


 

Av frida thonfors - 11 december 2011 21:58

Hejsan, ja ha jobbat ikv. Gick vell bra fast kanske lite segt men..


detta är hur vi ser ut inför en jobbarkväll :)

 
Av frida thonfors - 6 december 2011 00:46

Hej på er, nu börjar ja få ordning på saker o ting ni vet. Idag va jag ju på vårdcentralen så ska få nå tid på sjukhuset o gö tester för allergier o andning sak osv så de börja lösa sej lite.


Sen till skolan, gjorde omprov idag tro jag klarar det. Pluggat massa till engelska läxan till imorgon. Och svenskan tro jag att ja kan lite. Sen ska jag plugga massa matte på onsdag. Ska fan få ordning på detta nu få de går lite bättre.


Kanske inte så kul att veta menmen.


Eftersom de inte gått bra för mej i skolan tycker ja de e skönt att lösa detta. Kanska tör bloggning nu men ha typ inget annat ja gör så får bli sådant tråkigt som skolan o mina cp allergier osv. :)


hare bra.


Jag och min älskade som just nu är i London, avis vafan. men så seriös jao

 

Ovido - Quiz & Flashcards