fridathonfors

Alla inlägg under december 2011

Av frida thonfors - 28 december 2011 00:19

   Hejsan sitter påå hoteeelllloo nu, fett vackert här ska ni veta! kommer bilder NU JU.

Har gangstrat runt med syster vi har nog varit överallt och ingenstannnnss, men nu är vi på rummmmmet igen och bara chillar. :)


       


Imorron blire stan, helaaaaa dagen sen bilresa hem så får se om ja hinner skriva :):)

Av frida thonfors - 25 december 2011 14:32

   Tjena sitter vid datorn här i tranås, mysigt men känns som sommaren här. Eftersom det inte finns någon snö. Och igår var det massa sol.

Det är +7 grader här. Nästan sommar juuuuuuuuuu :):)


Sitter med syster min, alla andra är ute och söker saker i skogen.. HAHA.

Det bli trodligen jönköping imorron, med syster Alex och Robin. trevligt juu. Fan tråkigt jag har..



BRB

Av frida thonfors - 23 december 2011 06:53

kommer inte uppdatera fören tisdag/onsdag :) hörs hörreni, kraaaammm

Av frida thonfors - 21 december 2011 21:41

1. mina vänner

2. min syster

3. mina voffisar

4. kärleken

5. glädjen

6. hela livet


 

Av frida thonfors - 20 december 2011 21:19

1. när ja hör mina käraste inte mår bra.

2. hela skitskolan

3. fredagar då jag måste flytta

4. kärlek, kan göra en mycket ledsen i vissa tillfällen

5......

asså det finns så mycket, FÖR mycket som gör en ledsen men kommer inte på rätta sakerna att skriva. Så därför stoppar jag nu. HAHA Jag brukar inte deppa så men de finns ju ändå saker som gör en ledsen. :)

Av frida thonfors - 20 december 2011 21:12

Tjao, ja hatar verkligen då man råkar köpa blond hårfärg ist för blondering -.-

jobbigt, jag tror jag råkat gjort de nu, eftersom de inte va nå pulver elr så i, men de kliar som med blonering men hoppas hoppas de blir blont iaf..


Men somsak håller på blondera om de då är blondering jag har i håret just nu. Kommer resultat då jag är helt färdig med alla färgningar, ha ju gjort vart i förrigår tro ja de var och nu blont.

Sen turkost senare idag elr ba imorron, får se om ja hinner idag. :)


Mood i mitt<3 Nemen blä. andra gången jag testar på mood, verkligen emot de märket..


 

Av frida thonfors - 19 december 2011 20:39

TJENA, sitter nu och måla naglarna, kommer bild sedan.


1. mina vänner

2. hundarna

3. musik

4. syster min

5. när jag hör att det går bra för mina vänner

6. sötsaker (godisa osv.)

7. få pengar

8. sommar<3 


jag o syster i sommrrrassss

 

Av frida thonfors - 19 december 2011 15:41

Ingen bild

;)

Fredag 16 dec 20:54

Missionären eller doggy?
Mjukt eller hårt?





 















 



svar: 1. De vet ja inte, så svårt att välja... ;);)

2. normalt

Ovido - Quiz & Flashcards