fridathonfors

Alla inlägg under april 2011

Av frida thonfors - 30 april 2011 19:16

nu sitter ja o väntar på att bea, linn och sabina ska komma sen ska vi gå till elin och sen te bussby. sen sover jag hos elin så kommer inte lägga upp nått ikv. elr kanske om ja kan låna elins dator men tro inte jag göre.

så sovgott. gomorgon osv.


sista förra året. HAHA

   

Av frida thonfors - 30 april 2011 17:08

kunde inte skriva imorrse för internet la av. ;o

men va på stan me bästafrida och bästaelin bilder från de. vet alla e suddiga men spela roll.

WE <3 LEKLUST.

                   

Av frida thonfors - 30 april 2011 03:26

nu ska ja sova. vart ganska sent idag men spela roll. Fan ångest för skolan börja snart o ha massa läxa ja inte gjort dom ja måste göra....

Men imorron ska ja på stan som vanligt och tar me mig kameran om ja kommer ihåg och sen efter de ska ja, elin, sabina, frida, frank, o emma va på bussby om vi inte bli fler då. Men ha nog kameran då med så kommer bilder från de om ja kommer ihåg.


så pusspuss, gonatt.

ganska gulligt mått hår vart då ja hade haft de uppsatt efter en kväll ute...

 

Av frida thonfors - 29 april 2011 20:30

stan idag, som vanligt då.

Inte mera om de. här är bilder på vovva vi ska köpa den ska heta ' Ja-Me ' stan?! men de betyder iaf syster på korenska. Mongo bilder från google.


runt 8 veckor då man hämta dom.

  

typ nyfödda, haha mongobild

      

vuxen, fast färgen på den va inte den bästa men. haha liten bild.

   

Det är Ja-Me på bilden, elr hennes syster

  den på bilden är 9 veckor så typ så komma den se ut :)  

nu ska jag gå ut på en promenad, pussheejjj

Av frida thonfors - 28 april 2011 18:28

idag ha ja vare på stan m syster, vi skulle titta efter fin klädder te bröllop vi ska te men hitta inget.

Så vi får gå nån annan dag. Jag köpte iaf 2 st älskadepocky och en underbarcollonpackettt..<3<3<3<3<33<<3<33<3<3<3<3<3<3<333


Men nu ska ja cykla te Elin m min spader och sen ska ja va där en stund me han o sen dra vi o lämnar han och sen te högland troja. så HÖÖRSSSSS


 


Av frida thonfors - 28 april 2011 01:18

Nu ska ja sova, elr först ska ja gosa me min underbara hund spader. o lyssna på musik o sen sova :)

så gonatt.

urtvättat hår vavet,

 

Av frida thonfors - 27 april 2011 12:11

panga dag idag, hehe får min månadspeng idag så ja ska ladda min mobil för ja hade smsat upp alla sms så ja inte hade gratis.

Men idag ska ja åka te björna me systerlinda o mamma o titta på våran nya vovve. hon är ba 3 veckor nu. Sen ska jag o min syster till en som heter Hyugin o äta koreansk mat.

Laddar upp bilder på valparna om ja knäpper några. Fast de komma ja säker göra om de går för ingen kan va stilla haha.

då kan ja ju slänga upp nå bild på hundarna o på när en av dom hade valpar.

4 veckor

  

linadbild , 4 veckor

4 veckor 

  

   lindasbild , en dag typ

 

vuxna, der maggie o spader. 

 

hade typ inga men ha på andra datorn.

Av frida thonfors - 27 april 2011 01:37

så om ni inte redan sett då.

ja ha göra hack o blåa hack men ingen av slingorna syns o inte dne hel gröna slingan häller elr lite men aa..

Mest rosa o lila.

tröjan hade åkt ner på bilderna (aaaa)

 

failade m redigeringen på den, men KBRY. haha  

Skapa flashcards