fridathonfors

Alla inlägg under maj 2012

Av frida thonfors - 31 maj 2012 18:22

           


+ klänning och skor!


Men nu ska jag gå o plugga in 2 omprov imorgon!

Av frida thonfors - 31 maj 2012 18:16

Lite av de jag fick, inte allt alltså :)


         

Men ska byta örhängerna för ja kan ju inte ha de (töjningarna) och ska köpa ett halsband ist.       



oj haha dåliga bilder men skynnnndaaa liteee bbbaaa

Av frida thonfors - 29 maj 2012 17:32

Förlåt mej men haha ha sjukt mycket i skolan. De är nu alla prov kommer, eller aa alla omproven. Omprov som jag inte gjort haft massor av dom hela året men nu äre bara några få kvar.

7 tro jag de var eller nån mer, sedan 3 inlämningskit.


Så ja jag ha sjukt mycket att få in, därför jag inte ha tid för detta!


  • Matte omprov procent
  • so, religion
  • no, örat
  • no, ögat
  • no, ljuset
  • engelska
  • spanska, verbprov
  • bildredovisning
  • skriva om en hjälte för en
  • skriva häfte om andning skit
  • häfte om hjärtat osv.

vet inte riktigt om jag fick me allt, men får man ju hoppas. Nu ska jag ner o plugga in No ögat prov. Sen nästa vecka är jag ju ledig hela veckan typ.


* Måndag, vanlig dag. omrov i ljuset och i ögat
* Tisdag, syskonskola. alltså hemma
* Onsdag, ledig Röd dag (typ?)

* Torsdag, åker till stockholm klockan 7 på morrrooonnenn
* Fredag, Stockholm NICKI


Sen sista veckan är de bara klassensdag klassbytardag klasskamp o sådant ni vet.



 

Av frida thonfors - 28 maj 2012 17:31

   

Av frida thonfors - 27 maj 2012 18:10

Nu ska efter konfirmation och dop ska jag ut på en prommis, tänkte att jag skulle gå till stan och sola sen hem.

Det är fett sol men de blåser så kommer ba bli kall, så jag föredrar inne. Fett skönt me solarium iaf, puss heejjjjjj


fina ögonbryn osv.... :(

 




Av frida thonfors - 23 maj 2012 17:25

Lite jävla taggad!


 

Av frida thonfors - 23 maj 2012 17:15

Förlåt mina 917253563 läsare!

jag orka inte va inne på min dator, eller är jag ju nu men vafan den e lite mindre lagg. Jag heter Frida och jag vill inte lämna ifrån mej min dator.


Men iaf, jag praooaa med Nora min på själevad skolan. Ville inte men de bli ju bättre, de va kanske inte så hemskt som ja trodde men ja dom tvingade oss.


Och idag, Solade jag ute för första gången iår. fetaste trosranden nu ska ni veta! Nemen en liten men synlig iaf, Eftersom jag får färg så lätt.


Jag ha iaf varit i gävle I helgen typ en fyllde år så va på ferrenn och hotteell och stan men såklart hittade jag inget så inga pengar brännda. Fast skulle vell ändå spara lite till sthlm eftersom de inte länge kvar.


 


Av frida thonfors - 13 maj 2012 20:44

SENASTE:
Dryck: saft
Telefonsamtalet: Nora tro jaa
Sms: <3
Sång du lyssnade på: I like the view - Lil wayne  

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: dejt och dejt..
Varit kär: vet inte riktigt men gillat iaf
Förlorat någon speciell person: tro ja nog
 
DINA TRE FAVORITFÄRGER:
svart, vit grå asså tråkiga färger, brun o dom mee
 
I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: jooo
Fått ditt hjärta krossat: nejj
Skrattat så att du har börjat gråta: vetinteee
Träffat någon som förändrat ditt liv: jojo
Insett vilka som är dina äkta vänner: jodaa
Fått reda på att någon har pratat om dig: japp
Kysst en kompis: ja
 
BLANDAT
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: räkna intee
Hur många barn vill du ha i framtiden: 2 ganska tätt inpå, och ung ska ja va
Har du några husdjur?: massor
Vill du ändra ditt namn: då hade jag ju inte vart jag..
Vad gjorde du under din förra födelsedag: ingen aning
Vilken tid vaknade du idag: halv 11 tro jaa..
Vad gjorde du igår runt midnatt: ungiikks
Någonting som du längtar till: sommar, Nickii!!!
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: finns mycket
Vad gör dig irriterad: bero på
 
OM DIG:
Vad är ditt namn: Frida
Singel/upptagen: singel
Stjärntecken: Vattuman
Kille eller tjej: Tjej
Hårfärg: svart/brun
Längd: 1.55 typ..
Vad gillar du gällande dig själv: att ja ha bästa vännerna
Piercings: ja
tatuering: nejnej
Höger eller vänster: Högerhänt
 
JUST NU:
Äter du:  inget
Dricker du: inget
Är du på väg att: somna
Väntar du på: sommar nicki!
 
VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: bero på
Kramar eller pussar: bero på
Kortare eller längre: längre, alla är ju de
Yngre eller äldre: spela ingen roll de
Romantisk eller spontan: vetinte :)
Snygg mage eller snygga armar: bero på..
Tatueringar eller piercingar: tatueringar
Känslig eller inte: känslig, lagomt
Ragg eller förhållande: bero på
 
HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: japp
Gjort något sjukt spontant: jo
Haft sex: japp
Krossat någons hjärta: låter så men tro knappast
 Dissat någon: joo
Gråtit när någon dött: japp
Gillat din killkompis (mer än som vän): de vet ja inte
 
TROR DU PÅ:
Dig själv: ???
Mirakel: vene
Kärlek vid första ögonkastet: inte då
Gud: nae
Att kyssas på första dejten: men dejt o dejt
Änglar: ne
 
SVARA ÄRLIGT:
Varit otrogen: ne inte enligt mej
Haft mer än en pojkvän på samma gång: nej
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: nej
Vad kan du inte "leva" utan:  mat
Har du svarat ärligt på dessa frågorna: japp :)
 
Okej, se jobbig ut på denna bild.
 

Skapa flashcards