fridathonfors

Alla inlägg under mars 2011

Av frida thonfors - 30 mars 2011 23:22

hittade en as cool väska, VILL HA

vill inte ha tjej men (a)


 

Av frida thonfors - 30 mars 2011 17:52

hej,

idag va vi på badhuset och styp simmade me skolan fast ja va inte me så mcyke fick massa utslag och då fick jag ju en anledning att inte va med så mycke. Så jag satt på sidan och kliade på kroppen, nemen elr ja gjorde det men hahahah...

Sen efter det så gick vi på stan inte så länge men en stund.

Och nu sittligger jag vid datorn och håller på att somna så ska nog sova en stund.

ska också gå ut med min pojke och sen tvätta akvarien. Så ska fundera på nått bra att blogga om.

hörrrss allihoppaa.

minpojjkee

 

Av frida thonfors - 28 mars 2011 22:50

hejhej

dålig uppdatering för ja varit lat o så.

Men idag var ja på modo match iaf, kul de.

asså tråkig blogg jag ha typ skriver att ja varit på sliperiet sen hockey o sen samma varje dag. haha rolig människa.

Men på onsda ha jag bad med skolan....

Hatar det, och sen får ja massa astma och typ utslag för att det är kallt i vattnet. och då kan jag få nån allergiskreaktion och då måste man ha me sig nån cp akut medicin asså så less på min jävla kylallergi. det är så jobbigt typ gå ut och sen typ ha man utslag åta helvette och klia som fan elr aa om ja badar med då. Men ibland måste man kunna ta saker man inte gilla med.

Men nu ska ja sova go natt :)


 


Av frida thonfors - 28 mars 2011 21:15

HAHAHAAHHAAH HEEERREGUD.....

Igår köpte jag en lipsyl som ja hade velat ha i månadr ( vet normalt..) och den kosta 33 kr ovärt HAHA. och sen ja ba vart e min underbara lipsyl? ... och sen ba juste i mina byxor. och ba såklart slängde jag som i tvättmaskinen så nu tvättas min underbara lipsyl ;'''''( faan hann ha min dröm i en dag o sen trasig nu :(

HAHAHAHA va dålig jag ee..


vet inte varför men den se så bra ut, o de va den (a)

fint inlägg vet

 

Av frida thonfors - 26 mars 2011 18:17

heej,

ska till sliperiet igen haha.

va på stan idag köpte en ögonbryns penna.

skriver mera sen hinner inte nu ska ta bussen om 10 min. hörsss

Av frida thonfors - 25 mars 2011 11:08

Nu sitter jag på skolan och har engelska men tittar lite på bdb o bloggar ist, heheh.

Vi skulle träna för nått prov till onsda menmen orkar inte det.


Jag funderar på att köpa min skateboard nästa månad för jag behöver vekligen pengarna måste köpa ögonbrynspenna osvosv.

och om jag gör det och sparar lite pengar från denna månad så kan jag ju köpa truckarna samma månad. Fast ja tro jag gör så.


Idag efter skolan ska jag blondera mig tro jag TAAGGGAAA.

Mina underbara utväxter ska bort och den orangea färgen haha så fucking fult asså.

nu ska jag titta vidare lite så hörs vi sen. elr imorron

Ska till sliperiet ikv så skriver ba om ja hinner.


KRAAAAM, repris bild

 

Av frida thonfors - 24 mars 2011 22:55

jag o Linda har lagat mat 3 gånger denna vecka.. hehe

Ris hamburgare o beaasåååsss

Bilder här. bra bilder vet :DDDD

         

Av frida thonfors - 24 mars 2011 22:41

ba jag som får panik då man inte har pengar?

nu ska ja skriva de ja ska köpa denna månad.

skateboard = 299 :-

haleboprelfilkort = 200 :-

hårfärg = 153 :-

blondering = 98 :-
allt det blir 750 :- hehe på en månad. och allt kommer gå åt på en gång.

Hade inget annat att skriva om det va första som kom upp i huvet (a)


Imorron ska ja blondera mig, om det går vägen dåå :)

 

pusspuss kommer bilder fån då jag o linda lagade mat idag,, igen

Ovido - Quiz & Flashcards