fridathonfors

Alla inlägg under februari 2011

Av frida thonfors - 28 februari 2011 19:34

skrev nyss ett as bra inlägg som försvann SÅKLART. men ska gå ut me min hund slriver sen om tanten igår haha. höörrrsss

Av frida thonfors - 27 februari 2011 17:56

Nu ska jag gå ut med min underbara hund.

Hörs


  

Av frida thonfors - 27 februari 2011 16:20

Bästa inpackningen!

L'Oréal Professionnel, absolut repair

Den kostar runt 225 kr (200 ml) men det är värt pengarna.

Dom räcker länge med för man behöver så lite :))


  

Kram

Av frida thonfors - 27 februari 2011 15:38

Idag ha vi köpt 11 st fiskar, men ska köpa mera nästa månad.

Kommer bil på dom sen för akvariet är ny tvättat o då blire massa luft bubblor så de se konstigt ut men sen :)

Vad mera? hm...

händer typ inget mera idag elr jo ska gå ut med min hund o inget mera.

Skriver mera sen, ska göra nått roligt inlägg om hår om ja kommer på nått roligt men ska fundera.

ha det bra allaa.


  

Av frida thonfors - 26 februari 2011 17:35

lägger upp sen vad jag köpte på stan.

Ska till hockeyn nu iaf :)


Av frida thonfors - 26 februari 2011 00:55

Bilder från max. :)

HAHA underbara bilder

       


Av frida thonfors - 26 februari 2011 00:52

Färgen ser konstig ut på bilder men den är mera som den undre bilden men inte så orange. Nej ja skoja den är mera rosa än så. :)


    

Av frida thonfors - 26 februari 2011 00:19

Hejsan, ha inte blogga för det finns inget att blogga om men när man ha en blogg så måste man ju uppdatera så blire ju roligare än att inte göra de alls. haha

Men jag har iaf färgat håret, kommer bild snart.

o jag ha målat mina naglar (somvanligt) kommer bild på det med om jag får nån bra.

Men idag var jag Nora Elin Sabina o Frida på sliperiet eller vi träffade massa orka inte skriva upp dom. Men vi var på sliperiet o sen så kommer en tant typ as tidigt ba nu stänger vi. Och då drog vi te resecetret (stav?) och ba flummade runt sen så drog vi te max o typ flummade där HAHA kul liv men vi va på stan med lite då.

Kommer bilder från Max med. Underbar kväll asså.

Men imorron ska jag te stan typ 12 så om jag inte hinner skriva innan jag ska åka så vet ni vad jag ha för mig.

Sen ska vi dra te hockeyn näst sista matchen. ;((((


Ska bara ladda in bilderna på datorn så dom kommer aldeles snart :)

Ovido - Quiz & Flashcards