fridathonfors

Alla inlägg under september 2011

Av frida thonfors - 30 september 2011 21:23

   Just nu sitter jag i köket o ba chilla, o väntar på min créme caramel ska bli klar. elr svalna då. Sen ska jag ta min voff o gå ut o gå till pappa, o fixa lite grejer till imorron.


Men nu skulle ja va lite social me familjen. posss hej.


gullig va?!

Av frida thonfors - 29 september 2011 21:01

penga planering.

får 500 kr imorron av Amanda. då spara jag 200 kr från det. och sen nästa månad 500 kr till av henne då ska jag pierca mej. Eftersom jag får månadspeng/barnbidraget. så har jag ju ändå pengar. Tro iaf jag ska göra så, vi se vell. :D:DD fett tag


Sen ska jag ta flera hål i örat ska ba ta ungefär 7 hål till så ha jag precis som jag vill MOHOHOHOHO

fan

Av frida thonfors - 29 september 2011 20:55

Hej, först tänkte jag ba berätta att jag älskar dej med Emma! <3


Igår var ju jag på stan med brudarna o lite pojkar med, köpte thigts (stay-ups), tröja, max mat götta o sånt, sårtvätt, tog hål i örat.


Nu ska jag gör lite läxa, vart med Elin idag. knäppte massa tok biler. Imorron blire åk till mamma :D

fan hade nått ja skulle skriva, nått viktigt.. FAN VAD VARE!?!?!?! FAN!!!!!!!

den tröjan iaf o stay-upsen. se inte tröjan bra men hahahaha.

  ska ta mej en funderrrrarreeee....

Av frida thonfors - 27 september 2011 23:18

Hej, nu ska jag lägga mej o sova sen ska jag kliva upp sen fixa mej..... nemen ja ska te stan efter skolan äta max o sen brudarnaskväll på staden. Komma bli as bra, med bästa brudarna med! Ni ska veta att jag älskar er brudar<3


En dag man aldrig kommer att glömma<3

 

Av frida thonfors - 27 september 2011 21:56

Jag skulle nog gjort allt för att få sånadära ögonlock, så grymt fint med så. Mina ögon lock som då är ganska asiatiska går utåt ist för in. man kan få så fina sminkningar på sånnnnnnnaaa ögonlock. På mina måste man ha ögonskuggor o sådant så långt upp, inte så lätt att får det fint.


precis så som ja vill ha.

  


  tog en gammal bild på mina ögon. men ja ni ser ju mina går ut inte in som på bilden över.


den översta bilden är från, http://hiilen.blogg.se/ grymt fin o bra blogg ja följer.

Av frida thonfors - 27 september 2011 20:03

På skolan får jag o Nora alltid pressgarv, för er som då inte vet vad det är så är det då man får nå damp så man as garvar på helt fel plats fel tillfällllllleee osv.

Men iaf då får alltid flytta mej och Nora så vi fick inte sitta brevid Elin och Lovisa. Men så idag kom vi på en as bra sak på spanskan.


JAG GJORDE FEL ELIN SITTER DÄR L STÅR O LOVISA DÄR E STÅR SÅ NI VET SOM PÅ NÄSTA BILD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 

Men aja vi styrde borden lite diskrettt och vi slutade med nån cm imellan, då våran lärare kommer tbx......


  


Och hon börjar garva. HAHAH kanske svårt att förstå eftersom ja e så dålig på förklara.....


Vi ha seriöst aldrig arbetat en hel spanska lektion, vi lite för mongo för det.

Av frida thonfors - 27 september 2011 20:01

Nu har jag fixat lite så de se lite lagg ut men, ska fixa till så de se bra ut sen orkar inte hålla på i åratal men vill ändå inte ha samma lika tråkiga hela tin. :)

Av frida thonfors - 26 september 2011 22:17

Fan vad jag är pepp på att flytta hemifrån, orkar inte bo såhära. Vet jag klagar ofta men orkar bara inte.

Tänk att få ha ETT hem, få ha EN garderob, EN säng, inte tänka på att måste packa varje vecka år ut och år in och sen massa jävla mera.

Och sen håller vi ju på med ett arbete om att flytta hemifrån på HK:n asså kosnader hyreskontrakt och sånt ni vet. Då bli man ju mycke mera pepp. elr MYCKETMYCKET!

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards