fridathonfors

Alla inlägg under juni 2011

Av frida thonfors - 30 juni 2011 22:45

Igår o idag var dom första gångerna jag badade... o sista..

Elr kanske inte men gillar verkligen inte mina utslag som blir mera och mera för varje år. Mycke värre iår då jag badar än förra året. Verkligen nått jag hatar, fan vill kunna va ute på vintern vill kunna bada på sommaren vill kunna osv.

Får fan utslag ba ajg bli lite kall kan få det om jag e ute när det är 20+ asså det är inte ens kallt då. -.- ORKAAAA!!!!


Men imorron ska jag iaf till stan kl 10 typ o sen va där till typ halv ett o fixa mej o äta midda sen blire sommar festival/fest saken. Wb hamnfesten då.

Så komma bara kanske skriva imorron, men om ja ha tid komma jag skriva iaf.


Vafan roterade bilen men den lagga men orka den få va sneeeeee.

 

Av frida thonfors - 30 juni 2011 22:45

Igår o idag var dom första gångerna jag badade... o sista..

Elr kanske inte men gillar verkligen inte mina utslag som blir mera och mera för varje år. Mycke värre iår då jag badar än förra året. Verkligen nått jag hatar, fan vill kunna va ute på vintern vill kunna bada på sommaren vill kunna osv.

Får fan utslag ba ajg bli lite kall kan få det om jag e ute när det är 20+ asså det är inte ens kallt då. -.- ORKAAAA!!!!


Men imorron ska jag iaf till stan kl 10 typ o sen va där till typ halv ett o fixa mej o äta midda sen blire sommar festival/fest saken. Wb hamnfesten då.

Så komma bara kanske skriva imorron, men om ja ha tid komma jag skriva iaf.


Vafan roterade bilen men den lagga men orka den få va sneeeeee.

 

Av frida thonfors - 30 juni 2011 21:36

Nu e jag hemma, jag kom hem för nån timme sen. När ja kom hem så åt ja midda o la mig på en gång o vakande för kanske en timma sen. Jag ha tittat på 2 st avsnitt av Oc. Elr somande till en o sen såg ja på en nyss.


Nu sitter jag här me min lillebror för pappa e o handlar o hanns fru Marie är ute och går. Så vi chilla jävel. NEJ säg inte till han att jag svärde HAHA. Han får typ panik anfall...


Hare gött. Ska till stan kl 10 imorron o sen hem kanske halv ett o fixa mej o sen till stan igen.

Fick bli en gammal bild jag la upp men ändrade mej. Så ladda upp den gammal fula bild nu. För har inga bilder. Elr jo oredigerade på mina ögon.

FINA NAGLAR!! :D:D:DDDD

 

Av frida thonfors - 28 juni 2011 13:40

Hej, Idag ska jag tvätta min hund sen ska jag Noras stuga med Elin. Sen ska vi 3 åk till domsjö o typ träffa folk ba.
Sen imorron ska jag till min stuga så komma inte bi nått bloggande elr kanske, från mobilen om de inte lagga sönder då. Men för då vet ni om de inte bli nått så är det de.


Men nu försöker mamma komma på va vi ska äta för lunch elr frukostlunch så ska kanske hjälpa na. Inte mycke te hjälp men man kan ju försöka. HAHA


Jag o emma på bild, som vi kanske ska träffa ikv.

 


Av frida thonfors - 28 juni 2011 13:40

Hej, Idag ska jag tvätta min hund sen ska jag Noras stuga med Elin. Sen ska vi 3 åk till domsjö o typ träffa folk ba.
Sen imorron ska jag till min stuga så komma inte bi nått bloggande elr kanske, från mobilen om de inte lagga sönder då. Men för då vet ni om de inte bli nått så är det de.


Men nu försöker mamma komma på va vi ska äta för lunch elr frukostlunch så ska kanske hjälpa na. Inte mycke te hjälp men man kan ju försöka. HAHA


Jag o emma på bild, som vi kanske ska träffa ikv.

 


Av frida thonfors - 28 juni 2011 03:10

Hej, sitter o väntar på att mina datorer ska ladda klart. Laddar öveer filmer o sånt från gammla till nya. Ganska mycke ha jag redan gjort men ha lite kvar.


Idag åt jag suchi idag, kanske inte så måna som på googel bilden men. HAHA vene varflr ja skrev det men aa. det är gott heheh :))))  

Av frida thonfors - 28 juni 2011 02:30

Så var hålet, skulle vart längre ner o så men hon gjorde så nära som möjligt. Jaja, jag dör inte men. Kanske lite besviken men.

 

Av frida thonfors - 27 juni 2011 22:58

Idag ha ja vare på stan me Elin o Nora och där tog jag hål i örat.

Sen så for jag o mamma till Onoff och sen till Elgiganten o där köpte jag en dator. Kommer mera bilder o sådant sen då jag ha knäppt och så.


Bild på örat me sen då. Vart på flet ställe, inte där jag hade tängt mej men jaja.  Skulle varit längre ner o sådant.  Men ni får se sen elr nått.

Så jag ha inge biler på den hra datorn. Elr kan ta en från facebook av mamma.


Mamma gjort nån redigering där.

 

Ovido - Quiz & Flashcards