fridathonfors

Alla inlägg under januari 2013

Av frida thonfors - 9 januari 2013 23:59

Just nu håller jag på med att fixa till en ny blogg, vilket inte funkar så bra med bilderna. Men kommer länka den o starta den då jag fått ordning på allt! :)

Av frida thonfors - 5 januari 2013 16:38

SENASTE:

1. Dryck: kaffeefe

2. Telefonsamtalet: mamma<3

3. SMS: Tobbe!

4. Sång du lyssnade på: too close - alex clare

HAR DU NÅGONSIN:

6. Dejtat någon två gånger: dejtat o dejtat..

7. Har någon varit otrogen mot dig: japp

8. Varit kär: njaeaa

9. Förlorat någon speciell person: aa

10. Varit deprimerad: jaa

11. Varit så trött att du somnat sittandes: hahhyes

DINA TRE FAVORITFÄRGER:

12. vinröd

13. naturliga färger..

14. Svart, vit, grå (asså vene..)

I ÅR HAR DU:

15. Lärt känna en ny vän: japp

16. Fått ditt hjärta krossat: hm,, typ ne vene

17. Skrattat så att du har börjat gråta: ja gråt inte då ja skratta ;)

18. Träffat någon som förändrat ditt liv: jjaaaaaaa

19. Insett vilka som är dina äkta vänner: klart<3

20. Fått reda på att någon har pratat om dig: hah ja.

21. Kysst en kompis: absolutt

BLANDAT:

22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: använder inte msn..

23. Hur många barn vill du ha i framtiden: 1-2

24. Har du några husdjur?: yes om bästa<3

25. Vill du ändra ditt namn: yes

26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: typ va i domsjö med massa folk ;)

27. Vilken tid vaknade du idag: halv 2 troja..

28. Vad gjorde du igår runt midnatt: läste, åt elr ba dega vene

29. Någonting som du längtar till: SOMMARR

31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: döda han.

32. Vad lyssnar du på just nu: Ain't no reason - Brett Dennen

33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: yes

34. Vad gör dig irriterad just nu: han

OM DIG:

36. Vad är ditt namn: Frida Thonfors

37. Singel/upptagen: singel

38. Stjärntecken: Vattumanen

39. Kille eller tjej: ingen. brud ;)

40. Grundskola: Ängetskolan

41. Gymnasie: plusgymnasiet sundsvall förhoppningsvis ;)

42. Högskola: vene!

43. Hårfärg: massa olika nyanser av brun typ

44. Långt eller kort: mellan!

45. Längd: runt 155 ..

46. Vad gillar du gällande dig själv: mina underbara vänner o familj!

47. Piercings: aa

48. Tattoos: :*

49. Höger eller vänster: Högerhänt

DIN FÖRSTA:

51. Operation: ingen ;)

52. Piercing: öronen

53. Tatueringen: ingenenn

54. Bästa vän: Nora va allraförst!

55. Sporten du spelade: vene men om ba spel vare fotboll

56. Husdjur: hund

57. Vaccination du minns: Stelkramp

58. Konsert: riktiga stor, Nicki Minaj<3

60. Alkohol du drack: öl troja

JUST NU:

61. Äter du: inget

62. Dricker du: inget

63. Är du på väg att: städa o så

64. Lyssnar du på: Bullet train - stephen swartz

65. Väntar du på: äta

DIN FRAMTID:

66. Vill du ha barn: jaa!

67. Vill du gifta dig: de vettefan

68. Karriär i åtanke: hålla på me människor, hår elr smink

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

69. Läppar eller ögon: båda

70. Kramar eller pussar: Båda

71. Kortare eller längre: Längre

72. Yngre eller äldre: spela ingen roll!

73. Romantisk eller spontan: båda

74. Snygg mage eller snygga armar: armarna ;) fast magen.. äshsbjd båda!

75. Tatueringar eller piercingar: tatuering isåfall men piercingar e inte så farligrit

76. Känslig eller inte: känslig, inte överdrivet

77. Ragg eller förhållande: bero på

78. Bråkstake eller tveksam: nått där emellaknddk

HAR DU NÅGONSIN:

79. Kysst en främling: jaapppp

80. Gjort något sjukt spontant: jaa

81. Tappat glasögon eller linser: neje

82. Haft sex: aaaaaa

83. Krossat någons hjärta: tro de jaapp

84. Har någon krossat ditt hjärta: aa

85. Har du blivit arresterad: typ aa

86. Dissat någon: Ja

87. Gråtit när någon dött: ja!

88. Gillat din killkompis (mer än som vän): hm, aa trode

TROR DU PÅ:

89. Dig själv: njae

90. Mirakel: ne

91. Kärlek vid första ögonkastet: njae

92. Himlen: den finns ju ? ;o

93. Tomten: hhaha a ;)

94. Att kyssas på första dejten: ja bli kanske inte så speciellt men aa

95. Änglar: ingen aning ne

SVARA ÄRLIGT:

96. Varit otrogen: ne

97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: neee

98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: ja

99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Mina vänner! <3

100. Har du svarat ärligt på dom här 100 frågorna: jaa


 

Av frida thonfors - 4 januari 2013 15:54

Dag 3. Min förebild, varför?
Asså har ingen förebild direkt, jag är jag lixom.
Dag 4. I min väska finns...
Definns tuggummin, hörlurar, pengar, tamponger o sånt, alvedoner, mediciner, massa skit också ..:)

Av frida thonfors - 4 januari 2013 15:41

Onöjd med färgen, kan inte ha samma bena som ja bruka men får se tro jag ska blondera slingor igen sen färga brunt! :)

..

Av frida thonfors - 2 januari 2013 20:42

 

Av frida thonfors - 1 januari 2013 19:59

Det är en liten jävla håla i sverige, norrland. Eller tycker om staden den har jag nog inget emot men folket fy. Eller finns många sjukr underbara, snälla, bra människor. Men snacket här, fy bara man andas så vet alla om de, nemen asså alla vet allt här. vilket inte alls är bra. Annars äre rätt fint här.


googlebilder

   

Av frida thonfors - 1 januari 2013 19:48

 
 
1 : Jag skulle inte kunna ha ett förhållande.
2 : jag är typ rädd för as mycket!
3 : ha faktiskt mycket förhoppningar för 2013.
4 : Ska åka utomlands och betala nästan hela resan själv.
5 : Jag älskar mina vänner sjukt!
6 : och såklart min familj!
7 : Jag tycker as mycket är pinsamt.
8 : kan inte göra nått själv, elr ta egna beslut.
9 : är faktiskt rätt bortskämd.
10 : hatar mitt jobb.

Ovido - Quiz & Flashcards