fridathonfors

Alla inlägg under juli 2011

Av frida thonfors - 31 juli 2011 16:24

   Igår hade jag ingen tid för bloggen, jag var på stan och sen på kvällen va jag med Frida Nora och Lovisa. Och sen nått ba.

Ganska mycke händelserik dag. Men Idag ska jag till stugan för någon i pappas frus kusins barn elr va det va ha konfirmerat sej. Igenom hockeyn aja fatta ingte där då men vi ska iaf åka snart.


Vi hörs allehoooppaaaaaa


Av frida thonfors - 30 juli 2011 02:52

Idag ha jag inte gjort så mycke typ varit på standen me massa folk fast badade inte. Det var dom hörlurarna jag köpte elr jag fick men ja tyckte dom va grymmmmmaaa ba :))


Men det är bilder från då vi var påväg till hälsingland elr ba från precis då men jaja.

Ska på stan imorgon med Nora och Frida, blir skojjiiittt.


     

Av frida thonfors - 29 juli 2011 01:22

Hej idag va jag o badade och jag är ju allergisk mot kyla vilket är jävligt skit jag får as mycket utslag och illa mående.


Men idag då jag hade badadt fick jag as mycket utslag och illa som fan höll på spy och sen så skulle vi köpa glass så vi gick kankse 100 meter och sen höll jag verkligen på spy så skulle till toan men svimmade.


Jag har aldrig svimmat pågrund av allergin förut och utslagen har blivit värre och så som jag mår värre med.

Men man kan typ inte förklara den otroliga illa måendet, asså det är som att hvet ska sprängas o typ att man ska spy och sen som då man ställer sej för fort då kan de ju bli svart, men de försvinne fort. Men då blir de svart och sen svartare hela tin. Fy och sen tittade alla då jag låg ner på gräset och jag ba FAN alla tittar typ sprang iväg en bit men fy illa jag mådde.

Elr typ skyndede mej som fan.


Fyfan aldrig mera bada.


 

Av frida thonfors - 28 juli 2011 02:34

Kom hem vid kanske kl halv 10, skulle komma hem på fredag men jag hade inget o göra och så vart pappa arg så jag fick ta en buss hem från hudiksvall. Så nu är jag hemma sen på lördag ska vi till ulvön men vetinte om jag ska följa. Sen ha jag köpt hörlurar och hårfärg så blir svarthårig igen.


Sen en oväntad färg, som jag ska köpa snart ni får se vilken det blir as najs :)


Så vi hör imorgon.


Jag gick ut en natt och ser min katt springa omkring och en råtta framför så det va inte så lätt stt knäppa då den sprang iväg hela tin o Bengtsson kunde inte va  still me så dålig bild menmen.

 

Av frida thonfors - 26 juli 2011 02:56

Så jag åker imorron elr ja det bli idag. Men ja skiver nu om ja inte hinner imorron, kanske kan låna pappas telefon o skriva där från eftersom ja ha min gammla så kan ja inte skriva från den o min experia lagga så hade nog ändå inte gått me den.


Men så vi hörs på fredag elr tidigare jag kommer iallafall va osocial. Men sen då när ja kommer hem på fredag så åker jag till ulvön på lördag till söndag så borta ganska mycke.


Men de kanske finns nätverk där i hälsingland ändå kom ja på nu men ja förvänta er inte att ja kommer att bomba bloggen nu iaf. :)


Hare götttt, HÖRS HEJ.


digga bilden jag.

 

Av frida thonfors - 26 juli 2011 02:56

Så jag åker imorron elr ja det bli idag. Men ja skiver nu om ja inte hinner imorron, kanske kan låna pappas telefon o skriva där från eftersom ja ha min gammla så kan ja inte skriva från den o min experia lagga så hade nog ändå inte gått me den.


Men så vi hörs på fredag elr tidigare jag kommer iallafall va osocial. Men sen då när ja kommer hem på fredag så åker jag till ulvön på lördag till söndag så borta ganska mycke.


Men de kanske finns nätverk där i hälsingland ändå kom ja på nu men ja förvänta er inte att ja kommer att bomba bloggen nu iaf. :)


Hare götttt, HÖRS HEJ.


digga bilden jag.

 

Av frida thonfors - 26 juli 2011 01:10

Nu har jag skaffat Blogglovin. Ba för den bruden undra om man kunde följa mej där så nu ha jag fixat de lite efter men bättre sen än aldrig. Elr va säg ni?


Så följ mej gärna där.


Jag åker imorron på morgonen till hälsingland typ tro jag ha inte ens börja packa än orka verkligen inte åka jag vill inte ens åka. sitta i en stuga i skogen me massa småbarn och vuxna utan Linda. Känns verkligen pepp, Dom komma vell typ fiska o bada o så. för de första så tycker jag de är äkligat men kött fast inte äkligast me fick då men tycker det är fel att ha det som en sport fattar inte vinkeln med att stå vid vattnet och vänta på att man ska lura en så man kan döda den för att sedan äta upp den.


Låter inte de hemskt att typ jag sitter och väntar på stan på någon människa ska se mej typ o sen tar jag den o dödar den o sen typ till lagar den o sen äter jag upp den? det är samma sak förutom att människor är större man kan prata me dom osv.


 



Av frida thonfors - 25 juli 2011 02:08

Bli medlem på emocore, klicka på bilden för att bli medlem.


    

Ovido - Quiz & Flashcards