fridathonfors

Alla inlägg under juli 2011

Av frida thonfors - 21 juli 2011 02:52

ska sova nu, skulle sova tidigt men vafan vart de av det då......

Av frida thonfors - 21 juli 2011 01:31

Hej, idag ha jag typ inte gjort nått specielt elr jag har varit i själevad o grattat morfar. Sen ha jag varit ute ba lite och chillat typ, sen ha jag bestämmt mej för 45678 gången vad ja ska beställa för kläder.

Ska beställa från Playboy, fett mega snygga kläder där asså. Jag ska köpa 2 st tröjor, hoppas ba det är rätt stolekar och så.

Ni får se dom då jag ha fått dom. Sen ha jag 2 saker jag ska köpa men måste spara lite. Löshår och ta 2 hål i örat, så typ runt 2200 kr måste jag spara och kläderna mera än 400 kr. Så mycket att köpa.

Så ska inte köpa massa skräp saker elr ha inte pengar till det. haha. Och sen måste jag spara lite mera än 70 kr i 2 månader till inte så svårt men då efter dom 2 månaderna ska jag börja få barnbidraget så jag ska köpa alla kläder och sånt själv. Känns mycket bättre ist för att springa till pappa och mamma när ja ska ha kläder, känns som jag alltid gör det.


Men ha det bra, ska ladda in bilderna från min kamera sen så jag ha lite bilder på datorn ha typ inga.


Fett grym bild!! vet ni behöver inte säga det ;))))

 

Av frida thonfors - 19 juli 2011 20:32

HEJ FRIDAS SMÅ BITCHLÄSARE! :D
Elin här! ;) Checka min blogg vafaaeeen :O

Jag är bäst bara så ni vet, tuff_brud_97@hotmail.com
HAH :D

men jaow, vi ska tydligen plocka jordgubbar nu.. HAHAHAHAH JORDKÄRRINGAR, AHAHHAAHAHHAHA!!!!!

Hah nu började frida as garva, AHAHHAHA min humor er best.

BEST HEST, vackert frida sjunger, AHAHA *poke*

jag är på typ flummhumör, så klaga inte, AHAHAHHA, jag har faktiskt bara ätit choklad och ostkrokar, inget hasch eller så. SUG PÅ DEN NI BIATCHES!

aja, brb ska plocka jordkärringar nu ;) ;*


  

Såhär ful är jag mitt i natten, AHAHAHAHHAHA hejdå och trevlig helg osv osv, AHHAHA GABBE, ost ost.

Av frida thonfors - 19 juli 2011 20:30

din komentar du vet, vem linnea? ;)


Kul att du såg oss, alltid asgarv vettu :D

Av frida thonfors - 19 juli 2011 20:27

hej, jag är me elin nu elr va de sen tidigare med hon ska sova här och ja ska färga hennes hår snart.

Men fan fett me tagg på sova nu ;o as trött. haha.


Aja ska färga nu vi hörssss PPOOOEEESSS


Det är jag och elin för er som inte ser :))))

 

Av frida thonfors - 19 juli 2011 03:56

hej, kom hem igår ju ha inte skrive för ha inte varit hemma typ. elr igår så orkade ite jag sitta vid datorn hela kvällen o sen drog jag ut o åkte bil. och sen dag ha jag sett film varit i själevad och varit me några o varit på max med.


så tiden ha inte funnits.


Men iaf as kul hade vi i Åsele, såg marcolio och dead by april GRYMA. elr va inte där men där ändå.

Nu ska jag iaf sova, kommer lite roligare saker sen. Eftersom ajg inte haft tit sista tiden då. Men iaf fett ångest att sommarlovet snart är slut och ha inte gjot ett skit. fanfanfan DÅLIIIGIG. måste ut och göra saker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


       

Av frida thonfors - 18 juli 2011 02:32

Kommentar till lagg/bil
 
Gratis gravidförsäkring

Gratis gravidförsäkring

Måndag 18 juli 00:34

Måste säga att jag till 100% diggar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

 

http://gravidforsakring.net/gratis-gravidforsakring






svar: för jag inte är med i de. :)

Av frida thonfors - 15 juli 2011 17:19

Nu drar jag till åsele till söndag kväll så att kommer inte lägga upp nått. ses!! :D


btw med elin :)

Ovido - Quiz & Flashcards