fridathonfors

Alla inlägg under januari 2011

Av frida thonfors - 29 januari 2011 21:26

Lina on tha blogg bitches. Frida är ute och super skallen blå så jag lovade att gästblogga lite så det inte blev tomt! Måste bara säga attjag är världens coolaste.



PEACE.

Av frida thonfors - 29 januari 2011 10:15

God morgon, jag e uppe tidigt idag efter 3 alarm.

Ska på stan halv 12 för att se på idolsaken därför jag e uppe.

Men ska fixa mig nu, kommer bilder från stan kankse men på det jag fick kommer iallafall.

ha det bra till sen.


  

Av frida thonfors - 28 januari 2011 23:50

jag lägger upp vad jag fick imorron för att jag ha inte knäppt kort på det.

Ska ialla fall på stan med nora o elin älska! o sen ska vi ba titta runt o köpa lite grejs o titta på dom som va med i idol förra året.


Men jag är iallafall glad att nora ha börjat blogga igen så titta in det bloggen :)

Elin ska sova hos min imorron.

Kommer en älskbar video sen. imorron eller snart.

mina brudar

    


så söta!

hare bra


Av frida thonfors - 28 januari 2011 16:33

ska snart till mamma, elr aa nu typ.

Men jag kommer inte uppdatera ikväll så mycke men ska iaf komma några till oss o äta mat o tårta :)

Vi hörs babes!!!


  

Av frida thonfors - 27 januari 2011 17:04

hejhopp

min dag idag, nu är jag fjortis.

Men ska iallafall firas imorron o nästa freda så ha inte fått något.

Eller jo ett brev av farmor det stog:

frida!

Många stora grattis kramar på födelsedagen.

En liten slant från oss ingår i den stora presenten

kram från farmor och bengt.


Men vad kan det 'storapresenten' vara? ...

HAHAAH as nyfiken, fan dör.


Nu ska jag o failjen dra iväg till kina restaurang. jag fick bestämma mat o då ta man ju sin favvo mat ju.

uppdaterar mera sen om jag ha tid.

SPADER på bild

   

Av frida thonfors - 26 januari 2011 18:55

haha jag var på statoil igår och såg dom, och sen sa jag de te elin idag på stan o hon vägrade tro att det fanns, och att dom skulle va as äkliga.

Men titta det finns men ha inte testat som måste nog de för att säga te elin att dom e goda eller dom kanske inte är goda....

hahha aja här ha ni en fin bild på dom.


  


Av frida thonfors - 26 januari 2011 10:02

nu är jag i skolan va har engelska.

sitter med Nora och Elin vi ska typ forska om nått vetefan.

Typ Big ben tro jag vi skulle forska om.

men nu ska vi köra igång.



kramkram

Skapa flashcards