fridathonfors

Alla inlägg under juli 2011

Av frida thonfors - 8 juli 2011 18:03

Nora sovde hos mej, så vart inge bloggande. Men nu ska jag äta fixa mej sen ska jag dra ut med Nora
Gjort en ny spotify nyss, så jag har 3 st. Ba för att jag inte vill betala 50 kr HAHAH, tro inte att jag är typ as fattig nu. Men jag vill inte betala då man kan fixa på andra sätt.


Hare götttttt


 

Av frida thonfors - 7 juli 2011 15:51

Målar mina korta naglar nuuu, hörsss

kommer biler stegför steg sen

Av frida thonfors - 7 juli 2011 15:13

Nu har jag solat länge o duschat och så. Nu ska jag nog måla mina naglar, men FUCK det är 3 st som är OFFF!! FUCKKKKKKKKK
jag dör! o jag vill ju inte klippa ner dom andra för de men jag tro fan jag måste de, FAN VI SUR JAG ÄR!!!


Men, som växer ut sen men vafan orkaaa inte vänta!!

Elin och Emma

 

Av frida thonfors - 7 juli 2011 12:39

hej, solat en stund idag men nu sitter alla ute på altan o äter. Jag gillar inte sola hemma bland massa folk, evt inte varför vill va själv ba. Men på standen gåre helt okej, fast jag ha inte vare på standen än iår.
Känner att det går lika bra hemma, fast vill inte gå. För hemma kan man ju sola lika bra som på en strand ingen skillnad bara att det är vatten där som jag INTE kan bada i.


Men ska ut o sola igen, vi hörs sen. Jag och minNora ska på Orup och sen ska hon sova här om hon får. :)


 

Av frida thonfors - 6 juli 2011 17:20

nu är jag hemma lägger upp bilder då jag ha laddat in dom :)

Av frida thonfors - 6 juli 2011 01:09

nyss duscha. Asså fan saknar dansen som fan!

Känner mej värsta rastlös utan att röra sej, HAHA jag va ju ganska seg men ändå. Saknar den.

Ändå många roliga minnen, elr jätte många älskbara minnen!

   

Av frida thonfors - 5 juli 2011 23:13

Nu ska jag gå ner o äta o sen ska ja duscha sen blire vell typ oc elr nått :)

imorron ska jag till rotsidan komma bli massa fina bilder me ny kameran.

Av frida thonfors - 5 juli 2011 17:02

   

Ovido - Quiz & Flashcards