fridathonfors

Alla inlägg under juli 2011

Av frida thonfors - 24 juli 2011 23:13

jag fick en ideeeee!
efter jag satt in löshåret ska jag klippa mej elr före, ska jag då  klippa lugg?!

Tro ni de skulle va snyggt, asså jag vill ha svart jätte svart långte hår med typ 2 blonda slingor o sen hack som jag hade förut, men ska jag ha sne elr rak lugg?

 

Om ni tro de bli as fult me vanlig lugg såg då till. jag ha haft vanlig nån gång ska se om ja hitta någon bild från sist jag ahde de det va i 6an.


*söker*


JA HITTA EN!

så såg det ut, ska nog ha uppklippt lugg då.

 

elr ska jag ha sne som jag haft hela tin? :)

Det är frågan....


Av frida thonfors - 24 juli 2011 22:47

Varit på ica kvantum och köpt godis till folket och laddat mobilen. :)

Av frida thonfors - 24 juli 2011 19:43

Va på stan idag, köpte detta.


Koftan.

  trööjsann      

Av frida thonfors - 24 juli 2011 19:36

Typ as grym bild som inte kan rotera sej, menmen ni se på ett ungefär då

HAHAHAHAH, fail me fokusen. HAHA

 

Av frida thonfors - 24 juli 2011 18:38

Kladdar alltid på sidorna, men försvinner senare.

            


Resultatet: 

Av frida thonfors - 24 juli 2011 12:51

Jag får damp!!
kan inte tiden gå as fort?! för om 2 månader och jag ha visat jag kan ha pengar så får jag barnbidraget, och fan vill köpa nya kläder nu elr jag får pengar då av mamma och pappa till det men vafan vill inte gå hela tin o fråga om ja kan få pengar. hahah fy hatar det med pengar det kan förstöra så mycket, få vissa må dåligt, få vissa speciela osv. fy, ska det va så?


Menmen inte direkt mitt första bekymmer jag ha inte dåligt med det.


Sten, och ja! jag sa sten -.-

 

Av frida thonfors - 24 juli 2011 12:33

Nu drar jag till stan, hörs ses träffas osv :)

 

Av frida thonfors - 23 juli 2011 19:04

Tjo, jag ha haft fullt upp typ. Jag ha klipptgräset o typ varit på tivolit. Jag klippte gräset för att pappa betalade datorn så då fick ajg jobba lite. Och nu snart kommer pappas bror och hans fru anna från gbg.
Så ska gå ner och sen dra jag till tivolit, så skriver mera sen.


Btw förlåt för dåliga uppdateringen.


    

Ni ser färgen, as ful urtvättad färg. Så jag färgar svart nästa vecka typ. elr ja efter fredag för jag ska bort på tidag till fredag :)

Ovido - Quiz & Flashcards