fridathonfors

Alla inlägg under juli 2011

Av frida thonfors - 3 juli 2011 15:03

Lite kladd men ja orkade inte vänta för ja skulle sova. menmen inte de finaste o kompiceraste. Hade fusk med teeejjppppppp till för sådant.


     

Av frida thonfors - 3 juli 2011 14:59

          

Av frida thonfors - 3 juli 2011 03:59

Biler från ny mareran ja testa lite. o kläderna lite grann. köpte en till tröja o 3 trosor. men orka int knäppa.

      Den vita tröjan.     den svarta tröjan, o jeansen     

Av frida thonfors - 3 juli 2011 01:40

Nykör den nya kameran, bilder sen

Av frida thonfors - 2 juli 2011 17:41

Hej, Igår kom jag hem vid typ kl 12 o sen chilla ba med Elin, Linda, Jocke, johan, Ronny och sen va Fredrik där en stund.


Men klev upp vid halv 4 sen så åt jag frukost o sen när Elin hade åkt hem så gick jag o Linda in till stan o solade o sen hämtade pappa oss. Sen nu ska jag duscha o sen ska jag fixa mej o äta midda sen blire stan inatt/ikv.


Ska knäppa kort på de jag köpte jag e så seg jag vet. HAHA.


Där ha ni en oroterad Elinbild.

 

Hare gött, vi hörssss

Av frida thonfors - 1 juli 2011 15:30

Nu är jag hemma från stan. ska klippa o sy tröja nu elr bara klippa lägger upp sen på de ja köpt :D


hare gött jag o elin ska laga mat nu o fixa oss sen dra vi te stan igen.

Av frida thonfors - 1 juli 2011 00:34

Nu sitter jag o äter jordgubbar :)

mycke vitaminer asså, hihi. Ska nog se på oc nu. hörsss pussokram

Ovido - Quiz & Flashcards