fridathonfors

Alla inlägg under februari 2012

Av frida thonfors - 27 februari 2012 23:48

Dag 01 — En bild på dig + tio fakta
Dag 02 — Bloggarna jag läser
Dag 03 — Mina favoritsaker
Dag 04 — En bild på mig & min bästavän
Dag 05 — Saker jag vill ha
Dag 06 — Min parfym
Dag 07 — Min bakgrundsbild på datorn och varför
Dag 08 — Bild på sminket du brukar använda
Dag 09 — Min profilbild på Facebook
Dag 10 — Bild på mig för ca ett år sedan.
Dag 11 — Det här hade jag på mig idag
Dag 12 — I min handväska
Dag 13 — Mitt hår
Dag 14 — Så här fixar jag mig inför en vanlig skoldag
Dag 15 — Mina rädslor
Dag 16 — Jag som liten
Dag 17 — Något jag är beroende utav
Dag 18 — Bild på det jag senast köpte
Dag 19 — Två saker jag inte skulle klara mig utan
Dag 20 — Tre webbsidor jag ofta är inne på
Dag 21 —Favorit låt
Dag 22 — Mina närmsta vänner
Dag 23 — Min favorit årstid
Dag 24 — Min dag i text&bild
Dag 25 — Ditt favorit nagelack
Dag 26 — Detta åt jag till frukost
Dag 27 — En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna
Dag 28 — Saker jag vill göra innan jag dör
Dag 29 — Vart jag vill åka innan jag dör
Dag 30 — Fem bilder från ett minne 2011


Sanna förlåt hoppas de är okej? <3

Av frida thonfors - 17 februari 2012 23:58

Chacha bloggen :*

äähhhh, idag har jag inte gjort ett piss, skolan var dööööö tråkig. asså herregud... så less på den nu asså ..

men iallafall så har jag inte gjort något ikväll, har bara snackat med min kompis sanna, typ :*

äh, hon är jätte gullig typ asså ja :*


hörs hej, kyss :*<3

här har ni en bild från min färgglada period!

 


Av frida thonfors - 17 februari 2012 23:55

Hejsan, vet ni? Jag har en grym vän som heter Sanna Eriksson. Hon är grymt jävla underbar och hon kn jag lita på fullt ut.

Hon och jag ha varit vänner sedan vi gick i 3an. Vi har gått i samma klass sen dess. Men vi har glidit isär lite men vi glider ihop igen ;);) HAHA. Menmen ville bara berätta hu mycket jag älskar hon<3


Av frida thonfors - 16 februari 2012 23:14

Igår, Onsdag : Skolan sen Var jag och Nora och tränade på Energihuset. Sen åkte vi en tur med bussen och tog oss en vandrare i ödemarken.. För mer information fråga.


Idag :  Skolan. Gick sedan till mamma och skulle plugga men då skulle hon såklart vila i en timme typ. Så sprang omkring och städade lite bara. Sen så Skrev vi klart en engelska sak, vill ni läsa den fråga ba :D den e ganska gullig eftersom jag skrev om mitt finger en jag var liten. :)


Sen så ha vi bara fixat lite sen körde hon upp mej till pappa igen så då tog jag mej en dusch och nu ska jag lägga mej :)


Godnatt

 

<3?

Av frida thonfors - 14 februari 2012 22:33

Hejsan, måste erkänna att jag verkligen inte gillar alla hjärtansdag. Aldrig varit nått speciellt för mej elr fick godis av mamma men när får man inte de lixom?

Ne den här dagen är inget för mej,det kan vara extra romantiskt för dom som är tillsammans med någon men varför göra denna dag till en speciell dag? man kan ju lika gärna ha mera romantiskt nån annan dag.


Och dom som är ensam då? Ska dom vara bortglömd bara för att dom inte har någon? Eller klart dom ha folk dom älskar men ja ni fattar nog hur jag menar.


Nej så tycker inte jag, Men vissa ser nog kanske fram emot denna dag mer än jag. :)

Alla tycker ju olika och detta var min tanke.


Men för er som gillar denna dag, ha en bra alla hjärtansdag!


 

Av frida thonfors - 12 februari 2012 23:49

går ju fan inte ladda upp... men här ha ni :)

försökte mins 20 gånger.

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=f9573kGBtuE&feature=fvwp

Av frida thonfors - 12 februari 2012 12:59

okej, min dator ba laggar ihop..


Men i fredags var jag ba hemma me linda o såg film osv ni vet, sen igår så var jag me Linda åt box o så sen kom jocke så chillade med han.

Jag och Linda spelade in finaste dansfilmerna asså. Gryma ska ni veta!


Men tog ut min töjning igår, inte så stor men den ska få åka ihop sen ska jag ha ett vanligt örhänge i den och fortsätta töja hålet nedanför. Kan titta om jag har en bild som jag kan visa på....

Haha hade ingen på de örat.


Men as fin väder ute idag, fett me sol 8). Känns som fjäääälllsss :D


Älskardej bebi. Vi er den snigg

 


Ovido - Quiz & Flashcards