fridathonfors

Alla inlägg under juli 2011

Av frida thonfors - 14 juli 2011 15:32

Hej, när ja vaknade så kom typ precis min moster o hennes man. Så vi fikade och sen så när dom hade åkt så åkte jag o mamma och handlade till imorron då min syster fyller år så ska komma massa folk. Men då vi hade kommit hem så frågade linda om de kunde komma 2 till och sen sa moster att våran kusin och hennes kille skulle komma så vi åkte till affären igen.


Men nu är jag hemma och ska hjälpa mamma med nått och sen duscha fixa mej och sen ska jag åka till Frida och sedan stan.


Så får se om de bli mera skrivet sen


 

Av frida thonfors - 13 juli 2011 18:01

Nu snart kommer elin och hennes mamma och ska fika hos oss, sen ska jag elin och frida dra in till stan. Till arenan, kultkult så skriver då ajg kommer hem elr så.

Mina brudar på bild!

 

Av frida thonfors - 13 juli 2011 15:55

så grymt jävla fin är na, ja perfektion på henne! Typ hennes ansikte och maggggeeee så dfcgvhjbkjnhgf!


   

 

<3

Av frida thonfors - 13 juli 2011 15:07

Av frida thonfors - 13 juli 2011 01:35

:)))

Av frida thonfors - 12 juli 2011 14:31

Hej, jag ha inte klive upp än. Jag har tittat på tretton för typ 3456789 gången. Så grym film asså vekligen nått jag tycker ni ska se.


 

Av frida thonfors - 11 juli 2011 17:01

Idag har jag kämpat mej upp efter typ 45 minuter panik av mamma, så fick ba lov att kliva upp. Men sen pkte vi o handlade o sen har jag typ bara solat duschat ätit o druckit kaffeeeee. Så mycket chill


Ska till Själevad om typ 45 minuter så komma inte skriva innan det iaf, så skriver nog nått då jag kommer hem.

Ha det bra allaaaa.



JAG HAR HÅR! vågar inte dirr säga kaffe till det då men ja.

 

Ovido - Quiz & Flashcards