fridathonfors

Alla inlägg under juli 2011

Av frida thonfors - 10 juli 2011 20:27

Hej, idag ha jag typ bara ätita frukost solat sett oc o sånt o ätit midda. Och dammmssuuggattt!

Men vet inte varit as sur hela dagen, as drygt. Drf jag inte lagg upp nått typ, Och nu ska jag typ lyssna på musik och städa ur min skurttiga garderob, mamma får panik då jag har allt på golvet.


Jag orkar inte he in i garderoben o sen va där i en vecka o sen ut igen osv. Orkar inte det men nu ska jag börja med 2 veckor hos mamma o sen 2 hos pappa osv. Så kanske blir bättre det. Men seriöst orkar inte leva som jag gör. asså flytta mellan hela jävla tin. så jävla jobbigt.
Dom som inte lever så elr inte upplever det så fattar inte men många gör nog det. Det är typ deprimerande att packa varje vecka o flytta mellan och leva i en väska.  Man vill ju ändå kunna säga 'min' säng ist för 'mina' sängar och min garderob ist för mina. Och mitt hem inte mina hem. osv med det.

Pappa ba skrattade då jag sa så. Men han har aldrig bott så. Han säger att man bara ska välja men hur fan ska man kunna välja en av sina förädrar. Det är ju samma sak som att han skulle välja mellan mej o min syster men han säger att det är helt annat men det är precis samma sak typ.


Aja nu ska jag inte skriva mera om det. pusspuss


 

Av frida thonfors - 10 juli 2011 03:01

sdfghjkljhgfd

Av frida thonfors - 9 juli 2011 21:04

Nu sitter jag o frida o väntar på att Nora ska bli klar så vi kan åka till själevad o grilla. Vi ska grilla med Linnea. Fast kanske Emil Anton o Coffe om Emil får med Coffe och Anton. :)


så TJARÅÅÅÅÅÅ :D:D:DD:DD:):))::))))))

Av frida thonfors - 9 juli 2011 17:40

duschat för en stund sen, Nu sitter jag med halvblött hår och ska fixa mej snart. typ kladdat smink o halvblött hår som sakt.


nuu, seriösbillllddd

 

Av frida thonfors - 9 juli 2011 14:45

Idag var jag på Nätramarkanden, inte meningat att vi skulle vi skulle på standen men va så dåligt väder så vi åkte dit ist. :)

Ikv vettefan va jag ska göra, kanske stan elr nått. Iaf va me Nora. Men måste fxa bilderna från rotsidan men pappa ha kameran o där e minneskortet som vi knäppte med så kan inte ta dom.(han är i stugan)

Så nu ska jag fixa mej o så sen äta o sen gå ut, hare gött alleehopppaaaa.


Btw, Ska kanske beställa playboy kläder en tröja o ett par shorts, fett snygga men bara om linda vill vänta o beställa så jag kan beställa med henne. Får hoppas :)

Hitta en gammal bild.
 

Av frida thonfors - 8 juli 2011 23:50


Alex så grym!

Ovido - Quiz & Flashcards