fridathonfors

Alla inlägg under juni 2012

Av frida thonfors - 4 juni 2012 18:46

Oj glömmmdeee säga att jag ha varit hos speciiallpedagoggeennnn och gjort massa tester. Själv tyck jag de inte gick så bra eftersom jag är en såndära som aldrig tro på mej själv. iaf enligt andra, vet inte rikgt hur jag ska få till de men jaja.

Men hoppas på domdär testerna kommer hjälpa nått.



Av frida thonfors - 4 juni 2012 18:34

Just nu ligger jag i sängen, men ska gå ner o plugga haha..


Men iaf idag gjorde jag bort min sista vanliga skoldag! Känns satan me bra!!! Imorron ska jag till tandläkaren och sedan ska jag till skolan och göra bort två st omprov. Dom sista nu!

Nu fan jag ska klara detta!

Sen ha vi en halvdag kvar som är vanlig sen äre bara chilla!!


Här får ni!


  • Måndag (idag) vanligskoldag, omprov matte
  • Tisdag, operationsyskonskola, tandläkaren, omprov no
  • onsdag, stan, packa, klippa gräset, osv
  • torsdag, åker 07.15 till sthlm! stan nån timme, umgås
  • Fredag, stan, NICKI MINAJ LIVE, umgås
  • Lördag, stan, umgås me min Nora
  • Söndag, chilla se vad som händer åker iag hem runt 3 tro ja de va!

sen ha vi ju sista veckan.


  • Måndag, halvdag, ledig
  • Tisdag, klassensdag
  • Onsdag, gå (vart de nu var) me alla 8or
  • Torsdag, klasskampen!
  • Fredag, AVSLUTNING!

Det är iaf hur de ser ut just nu, de bli kankse ändring och sånt ni vet men jaja :)


 

Av frida thonfors - 3 juni 2012 14:55

Nu ska jag sätta mej o plugga precis som hela dagen igår...

HAHA asså plugga ju sönder nu, ha ju inte precis plugga på hela året så de är nu sista veckorna ja plugga. äre inte då man kan chilla?


Menmen nu ska jag gå ner till min kära plats där ja ängnar mina minuter, timmar, dagar osv heh.


ha ingen bra bild..

Av frida thonfors - 1 juni 2012 15:56

Hejsan

Idag gjorde jag ju so och 2 matte prov. Men fick såklart omprov igen på dom två matte proven. så får göra omprov på omprov på omprovet tro jag de bli men iaf får göra de för fjärde gången!

Jag ha 4 prov på fredag, tagga!


Men ikväll får ja se kanske åker in till stan :)


Ovido - Quiz & Flashcards