fridathonfors

Alla inlägg under juni 2012

Av frida thonfors - 26 juni 2012 17:02

Förlåt!


Haha ha inte alls varit hemma och slöat framför datorn dom senaste dagarna!

Har Sovit hos Lovisa med Nora nu två dagar irad. Men igår på dagen så var jag på skolan då, för underbart! nej.


Men iaf i oktober 2010 så gjorde jag, Lovisa och Nora en film som vi döpte till Ferren. Fick sjukt många visningar på en dag haha, Det var inte alls meningen att den skulle komma ut eftersom dej är så pinsam men nu finns den på youtube privat.

Men iaf de jag skulle säga var att vi gjorde en fortsättning på ''ferren'' oktober förra året och alla datorer ha kronglat fan, sen testade vi med min och då funkade de.
Så de är alltsp de vi gjort vi har redigerat filmen en gång sen laggade de ihop så allt försvann och sedan så gjorde vi om den så nu är den klart!


Men om alla går me på de så kommer båda filmerna nog upp sedan eftersom dom är lite små pinsam haha.


eh ja, ni se ju de va ett tag sedan. De är från första filmen alltså..

   

Av frida thonfors - 20 juni 2012 23:21

 

De stog shorts men se ut som trosor...

                 

Fred perrrryyy väskkaa

 

 

Köp inte! den sugerfan.

     

3 st nya silver ringar

     

Eftersom allt smink i normal pris verkar ha nå problem och vara jätte dåliga. Så slog jag till på billighets Få vell se om dom är bra. Men ögonbryns pennan vet jag den är as bra där med mycket bättre än normalprisiga.

     

Av frida thonfors - 20 juni 2012 23:05

Tjena!


Idag så klev jag upp vid 8? för att gå te skolan kvart över. OCh ja ni läste rätt. JAG VA PÅ SKOLAN IDAG! Och ska även dit på MÅNDAG!

Känner mej så taggad! Men Aja hade nå samtalsak över resultatet på mina tester på ex. läshastighet, förståelse, svenska språk osv nivet.

Men iaf, på resultatet får man siffror mellan 1-9 och på alla låg jag på 1 2 och 3. Så de såg ju mindre bra ut, jag ska få hjälp på skolan nästa år vilket jag inte vill ha.

Men kan vell ta emot lite kanske, ogillar att inte ha/vara som dom andra då.

Men på måndaag blir de några timmar läsa osv. Sen ska jag läsa 2 böker eller mera över sommaren typ varje dag..


Men vafan nu skiter vi i de!


Oj juste ska visa, Vad ja ha köpt i sthlm.

Vänta ba ett litet taggggg måste ladda in bilderna! :PPPPP


 


Av frida thonfors - 18 juni 2012 01:14

amen tja!


Ja är du glad eller?


 


Av frida thonfors - 12 juni 2012 23:20

Hejdu.


Jag ha ju bara glömt av att skriva, men vad gör folk här? Men ja vet ni älskar mej så ;)

Nu ska jag nog sova, men hade de underbart på Nicki måste ja säga. Nått man verkligen vill tbx till bara lite svårt att fixa.


Men som ni vet? Jag är allergisk mot värmeskillander. Från varmt till kallt, från kallt till varmt. Även kallad köldallergi fast de är från både värme och kyla. Men iaf. Jag fucking dör ute nu!! Nemen asså de är ju varmt sen kallt sen varmt osv..

Skit jobbigt jag går runt oh mår skit illa varje dag, då jag är ute och de är ju mest varje dag nu. Fan dö!


Hejdå ha en bra dag :)


Jag och bror då.

 


Av frida thonfors - 6 juni 2012 13:46

Just nu ligger jag bara i sängen, Nora sovde här inatt. Idag ha jag varit och handlat lite små saker som inte fanns och som ja behövde. Har börjat packa lite lätt, ska inte ha me mej mycke fast de sluta alltid med att jag ha fö mycket me mej.Haha men vafan vi åker snart!Blir nog nå fina innnnnlägg från bussen.

Av frida thonfors - 5 juni 2012 12:55

Tjo


Idag ha jag varit hon tandläkaren, sedan på skolan för dom 2 sista omproven. Nu är ja fan helt klar me 8an! Gjort bort alla prov och fått E. Sen ha jag ju inga vanliga skoldagar kvar nu. Så kan ju inte klaga nu.


Men iaf ska till mamma snart ut me hundarna. Eftersom jag går hem varje lunch på skolan så fick ja lov att göra de idag me än fast vi är lediga, de måste  jag nog första veckan osv på sommaren. Men vad gör man inte för älsklingarna lixom.

Sen ska jag hem hit igen och fixa mej för att åka till stan me Nora och Emma.


Här ha ni mej och Begntsson <3

 

Ovido - Quiz & Flashcards