fridathonfors

Alla inlägg under augusti 2011

Av frida thonfors - 2 augusti 2011 16:28

Idag solade jag igen hihihhihihihih, jag satsa på bli as mörkiiisss.


Men Jag ha värsta fobin mot alla kryp typ, spindlar myrer flugor osv. Men idag då ajg satt ute så kom en nykelpiga och klätrade upp på min fot, jag vart inte rädd elr typ panik. jag va fett me chill. fett stttttttååtåtååååållt ba ja :DDDD


Men´nätet funkade inte tidigare så kunde inte skriva nått. det va därför ja inte uppdaterade. SÅÅ nu vet nii.


 

Av frida thonfors - 1 augusti 2011 16:03

Av frida thonfors - 1 augusti 2011 15:53

igår när jag kom hem så blonderade jag underhåret, sjölv för första gången missade lite fram på fjunet men jaja.


Menfan jag ah ju redan sakt att jag blonderat mej igår.....


´ska fundera ut någon as kul att lägg upp!!


HHHÖÖÖRRRSSSSS


Av frida thonfors - 1 augusti 2011 03:00

Nu ha jag blonderat underhåret. Men kommer nog bli grått då jag färgar det svart någon dag framöver. inte bra men det får man leva med komma nog inte synas så över mycket. Men vågar inte blondera igen för vill inte riskera att det faller av.


Så det syns ju inte så mycket eftersom det ba va underhåret men kommer nog en bild sen.


Det va as fint ute då jag av hos emma men synd man ba hade mobildkameran men vart ju bra ändå. :)

 

Ovido - Quiz & Flashcards