fridathonfors

Alla inlägg under augusti 2011

Av frida thonfors - 19 augusti 2011 03:41

Fan massa grejs som ja längar sönder till, det ba går inte. Eller inte många men ändå, det ända jag tänker på typ.


* 27 agusti, månadspeng 600 tagga alltid sönder för de. (a)

* 27 agusti, får iphone fast ba 3 nått men ändå bättre än baajs xperian. sen får jag 4an efter de.


* 27 sep, hela barnbidraget sen får jag de alltid efter de.


* 10 sep, hockeyn börja!

* nästa helg tro jag, barnens dag. tagga sönder.


* bli 18, så man kan pierca och tatuera sej... 


De som kommer upp i mit huve varje dag, och sen då mycke mera.


Fast kan visa hur jag vill göra, så fast de ska stå LOVE elr I LOVE YOU så helt rak text och allt. vet inte varför jag gilla de så grymt då men. Fast många flera då men de va de som ja tycker fett grymt. inte för de syns då men ändå. Ni måste ju ba hålla me om att de är grymt.

  

nej

Av frida thonfors - 19 augusti 2011 01:42

Nej, jag orka inte ladda in bilderna och VART FAN ÄR MIN KAMERA?!?!?!?!?
så ja får bli imorron, ska nog duscha nu ändå så. pusss

Av frida thonfors - 19 augusti 2011 01:24

HAHA oj glömde helt bort. För först så åt vi kebab haha tjockisaarrr. nejmen. Sen då åkte jag Linda och Jocke ut och åkte bil ba åkte runt o dunka sen åkte Simon och Jim me en stund.

sen då jag kom hem så drog jag ut på en gång med Nora till skolan typ och va med alla som bruka va där, fast va lite folk idag då men.


Juste skulle lägga upp på tröjan  ja fick, men de får bli bild på de jag hade på mej igår. :)


snart såå


 

kul

Av frida thonfors - 18 augusti 2011 15:02

idag ska jag va bra o va social på bloggen, iaf försöka x)

Men de ha typ inte hänt nått, elr jo jag ha fått en tröja av lina kan knäppa sen och visa :D

Av frida thonfors - 18 augusti 2011 14:58

     

Av frida thonfors - 16 augusti 2011 23:37

förlåt, sovde hos frida i 2 dagar så ha inte kunnat skriva nått.

Men kommer massa egobilder sen från de. :)

Av frida thonfors - 14 augusti 2011 03:52

sova godnatt :))))

-

Av frida thonfors - 13 augusti 2011 14:15

virus, diiissssss



Kul liv att typ sitta själv och göra virus, ba för att försöra för andra. Elr kanske lite kul men man får ju inte se när människan lackkkkar sönder för viruset. DÅLIGA NI ÄR SÄGER JA BA. Fy hatar virus, än om man ha skydd får man ändå? fast de vell kanske för ja råka ladda hem nått elr så vem vet.

Bara min älskade dator vet.....


 

Ovido - Quiz & Flashcards