fridathonfors

Alla inlägg under augusti 2011

Av frida thonfors - 13 augusti 2011 13:58

sovde hos nora nu sitter vi ba och chilla framför datorn. Elr hon ha sin och jag min.

Men idag äre ju bra väder så ska gå ut me min älskling sen tro jag.


 

Av frida thonfors - 12 augusti 2011 14:42

hej, igår vart de kebab med Linda, Jocke, Johan, och Felix sen lite bil. sedan hem och somnade på en gång. sovde ju inte så mycke då emma va här så vart tidigt. elr somnade vid 8 sen vaknade jag igen sen somnade jag kanske vid 3-4.


aja tråkigt veta.


Men nu ska jag vara med Frida och Nora tro jag. Elr snart, ska sova borta ikv iaf vet inte vart än. hon någon kompis elr hos pappa bara för att ja inte skulle va hemma. om ni så nyfiken på varför få ni fråga mej. :)


menmen nu ska jag iaf gå. hörss puusssss


allt lagga jävle, ha nog fått virus elr de ha ja sakt men aja ska försöka få upp en bild.

 


Av frida thonfors - 11 augusti 2011 16:02

sitter och degar me emma, hörrrsss

Av frida thonfors - 10 augusti 2011 17:43

min dator ha virus elr nått, så ska fixa det snart elr pappa få hjälpa. inte så bra på sånt, men ikv ska ja va me amanda linda lina o alex, elr nora o emma få se om ja hinner ska fixa en grej med linda och dom andra så ja hoppas verkligen jag hinner me Nora och emma.


Men ja ska försöka skriva ändå mycke för kan ju låna mammas dator.


 

fick bli reprsbild för ja ingea på mammas dator haha :)

Av frida thonfors - 9 augusti 2011 03:56

   OGILLA
1. spindlar, fyfan

2. nej alla kryp typ

3. allergi

4. astma

5. mörker

6. ont i huvet

7. laggande saker, mobiler datorer osv

8. kladd

9. bråk

10. mitt rum

11. pengar, fast älskar de ändå men ändå så blö

12. skolan, läxor allt

13. slitet hår

14. utspelad musik när man måste höra dom, speciellt då min bror ska lyssna om och om igen på dom för han e så efter i musik.

15. kärlek

16. mitt hår

17. snygga människor

18. att svenskar ha så grymt snygga ögonlock, vill så jävla mycke ha de.

19. oren hud

20. människor som tro dom är bäst och kaxar, är bitchig osv.

21. dissar
22. att andra få ha piercingar och inte jag


GILLA

 

1. musik
2. vänner
3. kärlek

4. min syster

5. pengar som sakt

6. datorn

7. mobilen

8. skorrrrr

9. sova

10. sommarlov

11. klädr

12. att det inte va någon spindel på mitt rum

13. piercingar

14. mina vovvar

15. ätaa, vem gillar inte att äta lixom? (a)

16. mobbas, inte så utan så. inte asså ja ni fatta

17. nattar, elr man säger inte så... men natten

18. godis och allt annat sött

19. att det finns så mycket att ta men man inte kommer på nått att skriva :DDD

20. åka bil, buss, moppe

21. film

22. och sen så mycket mera


lägg märke till att jag ogilla och gilla samma saker tex. pengar kärlek sen va de typ inte mera (a)


Av frida thonfors - 9 augusti 2011 03:53

HELVEEETTTEE JAG TRO DET ÄR EN SPINDEL JÄVEL PÅ MITT RUM, FYFAN. NU DÖR JAG.


Av frida thonfors - 8 augusti 2011 20:27

      tröjan     jackan         rosa är koftan och jackan svarta så man se tygskilllllnadeeenn (a)  

Av frida thonfors - 8 augusti 2011 20:21

I Umeå va vi på Bad teacher på bio. verkligen bra, nått jag tippsssarr ju!


 

Ovido - Quiz & Flashcards