fridathonfors

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2011

mej

Av frida thonfors - 21 augusti 2011 03:43

Jag är en Tjej,, elr?
Jo jag är en tjej, Mitt fullständiga namn är Frida Elvira Eun-Young Thonfors. Jag är  14 år. Jag fyller 15 den 27de januari. Jag är grymt dålig på det mesta i skolan, specielt svenska. De förklarar alla felstavningar och gramatik tro jag de va.

Jag är ganska glad av mej skulle jag tro Iaf bland folk. Jag tycker ba det är onödigt att va depp om man är ute elr så, då akn amn ju ba stanna inne ju.


Men jag är halvkorean och svensk fast jag är massa annat med vet inte men mycke annat tro jag. Jag älskar att gå på hockey matcher men tittar inte på hockeyn så mycke.

Jag spenderar pengar somfan, får 600 i månaden men det bruka ta slut mycket fort. Fast nästa månad får jag barnbidraget så då blir kung o köpa alla kläder o sånt själv. Jag har en egen hund som heter spader, sen ha vi 2 till hundar och en katt.

Jag har skillda föräldrar det är förjävligt. dom 3 hundarna bor hos min mamma och katten hos pappa.

Jag är allergisk mot djuren då men inte så mycket elr tro det är de. för känner av dom så fort jag kommer till mamma. Sen är jag allergisk mot kylan, hatar de verkligen. Sen har jag astma och as lagg näsa så jag ha problem med andningen mycket typ.


är rädd för ganska mycket onödigt med. Är typ bästa vän me min stora syster vilket jag tycker mycket om, vi bruka vara me varandra mycket det är mycket me kult de. Älskar hon<3

Älkar alla mina underbara vänner med. ni vet vilka ni är <3

Och sen mycek mera, skriver inte mera för inlägget bli så långt.. HAHA


     

Och j, kan inte se seriös ut på bilder. Jag kan le imellanåt men gilla inte mett seriösfeejjs haha. Så får bli puuuttläppar för mej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av frida thonfors - 12 januari 2013 01:04

Nu så ha jag bytt blogg! Kom ihåg 2 S på slutet gick inte med ett...   http://fridathonforss.blogspot.se/   http://fridathonforss.blogspot.se/   http://fridathonforss.blogspot.se/   http://fridathonforss.blogspot.se/   http://fr...

Av frida thonfors - 9 januari 2013 23:59

Just nu håller jag på med att fixa till en ny blogg, vilket inte funkar så bra med bilderna. Men kommer länka den o starta den då jag fått ordning på allt! :) ...

Av frida thonfors - 5 januari 2013 16:38


SENASTE: 1. Dryck: kaffeefe 2. Telefonsamtalet: mamma<3 3. SMS: Tobbe! 4. Sång du lyssnade på: too close - alex clare HAR DU NÅGONSIN: 6. Dejtat någon två gånger: dejtat o dejtat.. 7. Har någon varit otrogen mot dig: japp 8. Varit ...

Av frida thonfors - 4 januari 2013 15:54

Dag 3. Min förebild, varför? Asså har ingen förebild direkt, jag är jag lixom. Dag 4. I min väska finns... Definns tuggummin, hörlurar, pengar, tamponger o sånt, alvedoner, mediciner, massa skit också ..:)...

Av frida thonfors - 4 januari 2013 15:41

Onöjd med färgen, kan inte ha samma bena som ja bruka men får se tro jag ska blondera slingor igen sen färga brunt! :)...

Ovido - Quiz & Flashcards