fridathonfors

Alla inlägg under juni 2011

Av frida thonfors - 6 juni 2011 01:19

lite bilder, orkade inte ta mera.


           

ganska jätte fint de var ute då jag o linda virra bort oss första dagen.. haha   

Av frida thonfors - 5 juni 2011 21:03

Det var en gång en flicka med halva ögonbryn som blonderade sitt hår, o som skulle färga ljusbrunt utan rödnyans så de vart grön, grått.. HEHE


    blev till,

    sedan till, svart skare va wohohohoho.

    Sen levde hon lyckliga alla sina dagar, slut.

Av frida thonfors - 5 juni 2011 20:14

Hej, nu är ja hemma och jag o linda va på Jamjam idag. så ska skriva va som stog på en fett tjock påse assåå.


Jam-jam är sveriges största och mest kända kedja av godisbutiker.

Du känner lätt igen oss på vår fräscha butiksdekor i orange och vinrött. Och på vår symbol: JAM-JAM- Karamellen.


Det är lätt att hitta JAM-JAM.

Varje butik ligger mitt i centrum. Precis där människorna finns.


Ditt besök hos JAM-JAM blir mer än ett godisköp - en äventyrsupplevelse i godis!

Du möts av en inbjudande interiör och trevlig personal. För att inte tala om produkterna! I JAM-JAM -butiken finns lösgodis i alla färger och former, vår helt egna GourmetChoklad, plus en hel den både vanlig och ovanlig paketerat godis. Du saknar inget. Och blir aldrig besviken.


JAM-JAM är den rikriga, gammaldags godisbutikerna, men i dagens moderna form.

Det ska va fortsätta att vara bäst på!

Över hela sverige.


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH, jo tjena att ingen bli missnöjd elr va man säg o så. Men vafan HAHAHA.

O sen as dålig svenska x)))


Aja nu ska ja sluta va så ful, Men ni får en bild ändå. NEE SKOJA 2 STT

typ älska googelll bildrr

   


Av frida thonfors - 4 juni 2011 00:04

HHAHAH fett dålig ja e. Men ja ska bli bättre på skriva nu, precis NUNUNUNU.


Idag ha jag varit i stockholm oköpat massa sker ba, kommer bilder sen. då ja ladda in dom från hela resan. jag e i uppsala om jag glömmat att säga det.

Men köpte iaf:

* 2 playboy halsband, (äkta)
* armband
* en tröja

* mascara

* puder

* bikini, o trosor

Sen fick jag stopp i hjärnan, vene om de va mera men om de va de så kommer de på bild :)


Ba för att linda e ja e fett snygga i tranås och att ja tycker linda e bäst på redigera.

 

Ovido - Quiz & Flashcards