fridathonfors

Alla inlägg under juni 2011

Av frida thonfors - 12 juni 2011 01:30

Nu ska jag lägga till länkar till mina vänners bloggar, om ja glömmer nån så får ni komentera det. :)

Av frida thonfors - 11 juni 2011 16:29

Nu ska jag hissa och dissa ba för ja e så cool.. elr..


DISSA

Men ja ska iaf dissa bodybuilder, tycker det är fult och överdrivet. Det kan va snyggt men muskler men inte så mycket. blöö på det.

    


HISSA

Eftersom jag tyckte det lät bra att säga hissa dissen så ska jag hissa min diss.


Ha en bra dag, eör skriver nog mera sen. GOkväll<333333

Av frida thonfors - 10 juni 2011 00:11

Hej, Idag ha jag solat hela dagen typ. Elr ja ha duschat o haft klasskampen o hämtat vovven menmen haha.

Ja-me fick de bli, som sakt syster på koreanska om nån missat. Nu ska jag sova för ja ska upp imorron. o fundera jävel på om ja ska ha kläningen elr en vanli tröja på avslutingen. Vill inte va så udda, typ om ingen ha kläningo sen komma ja me en ba WOHOHOHOHOHOHHOO. så vi får se.


Fan vet inte om den e för mycket, eftersom alla ska ha shorts typ ba,

Ni kan få se en as mega fail bild men ja. orka inte redigera.

 

Av frida thonfors - 8 juni 2011 22:45

gjorda te avslutningen, kanske inte så okladd men jaa, Jag gillar kladddddd.....


   

Av frida thonfors - 8 juni 2011 22:38

Hej, Idag ha jag vare i stan som sakt. Sen så ha jag målat mina naglar. Sen ha jag handlat me mamma, köpte massa papper som man ska torka kiss me :D. Haha nemen vi ska hämta våran nya vovve imorron o komma nog bli lite kiss hemma. Så man e förberädd med papper lixom, om ni fatta?

Men idag så hade vi fördjupningsdagar på skolan o då var jag nora elin o lovisa i stan o spelade golf, fast vi spelade ba typ 10 min sen chilla vi o panikade på läraran för vi ville sluta. HAHA. DUMMMA VI EE.


Av frida thonfors - 7 juni 2011 23:55

testade, men lite skadad men aa..

    

Av frida thonfors - 7 juni 2011 23:44

Hej, idag ha jag haft fullt upp därför jag inte ha skrivit nått.

Jag har städat som en dåre, sen åt jag midda o sen ut me brudarna en stund o sen åkte jag syster hennes kille o hennes kompis te lina o lånade en kläning, för jag hade köpt en stöja o skulle ha shorts o den men ångrade mig så jag lånade en kläning istället.


Sen ha jag duschat o nu sitter ja här o ska se på oc.

Imorron börjar jag kl 9 o vi ska åka in te stan o spela golf.. HEHE kul... Men bättre än vanlig skoldag iallafall. ska på stan efter så skriver då jag kommit hem då.


Det var den tjöjan, Nu ska ja fixa headern :))

 

pusspuss

Av frida thonfors - 6 juni 2011 14:52

Tjenare, nu sitter ja på sängen o vänta på att syster ska bli klar me att fixa sig för att sedan dra te stan. Så underbar kännsla då man väntar,, Nej fyfan!

Asså då man väntar elr typ taggat as länge för nått så mår jag as dåligt asså illa typ vill spy ba. kan inte äta nått häller då, för då känns de som att maten är uppe i halsen o ska komma upp. HAHA för härlig kännsla.


Men nu ska jag nog titta om syster e klar. Så snällt av hennes kille o låta mig åka me dom :)

 

Ovido - Quiz & Flashcards