fridathonfors

Alla inlägg under juni 2011

Av frida thonfors - 23 juni 2011 23:59

Idag ha jag hm.. Handlat till imorron med mamma, sen ätit asiat mat (box3) o sen ha jag varit i stugan elr ba utanför för pappa skulle hämta nå saker o orkade inte följa in så satt i bilen.

O sen ha jag varit på kvantum o fått godis av pappa sen såg jag min bror o pappa på film. Haw to train your dragon, fett bra ju! sett den mins 5 gånger kan hela utantill (aa) HAHAHA.


Aja nu ska jag nog ba chilla, o lyssna på musik. :)


Men planer för imorron, jag ska vara med Nora Elin o Lovisa, vi ska förhoppningsvis grilla, elr vi SKA det. även om det regna HAHA. Då ska vi typ sitta i e fotbollskur ba KUL. men vi ska iaf ha kul som vi alltid ha. Ska ta med mig kameran så blir nog massa gulliga bilder.

sen ska alla dom sova hos mej vettefan hur alla ska få plats i mitt rum hos mamma men det fixar sej nog.


Nora ska sova hos men från imorron till söndag. FETT KUL. så komma nog kankse bli minre bloggning men ska skriva då jag kommer ihåg. :)


     

Av frida thonfors - 23 juni 2011 17:55

köper du ett helt ny paket varje gång för utväxten, eller vet du någon hårfärg som man kan spara det som blir över & använda senare? :3


Svar: Jag köpte nya för varje gång jag färgar/blonderar. Men till toningar asså fägerna, rosa blå grön osv. dom kan man ba skruva igen locket, så kan man använda den till den e slut. haha
Om det va så du menade, om inte så hm.. säg till :)


kör för en gammal egobild sen julafton tro jag att det var.

 

Av frida thonfors - 23 juni 2011 03:55

Bilder på resultatet från idag. Inte dirr det bästa men jaja, orka städa så mycke hela tin.

     

Så kan man se ut när man städar, ofixad o ful. :))

   

Kram från stora mej. NEJ VÄNTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  jag e liten :D

Av frida thonfors - 23 juni 2011 01:41

Kommentar till städastäda.
 
 

erikaolsson

Onsdag 22 juni 16:55

gud ! jag vill ha ditt hår
hur gjorde du så du fick så <333

 
 
 
 
 
 
fråga inte varför jag lägger upp detta x)
Svar: Aw, varför mitt? det är inte ens fint, det e skabb slitet osv. Hm... vad gjorde jag, jag blonderade en elr mera gånger i månaden i ett och ett halvår, jag använde värmeverktyg, slitande stylesaker. osv. HAHA inte dirr snäll med mitt hår.

Av frida thonfors - 22 juni 2011 15:14

Verkligen nått jag tipsar, får naglarna starka. Och då går dom inte sönder lika lätt för er som ha naglar som typ går av och är svaga och så. Elr jag ha ganska så starka men dom gick av och så nu går dom inte av lika lätt.


den kostar ungefär 100 kr men hittar den på åhlens tro jag den finns och på kicks där finns den iaf där köpte jag min. Elin hade en sådan o då köpte jag en ba för att haha. Den är as grym.
Den lyktar som vanligt genomskynligt nagelack. Älskar lukten! <3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<33<333


Här ha ni goggelbild. sanbbare än att knäppa själv o lägga in på min dator o så.

   

Av frida thonfors - 22 juni 2011 15:05

Igår skulle jag städa men vart inte så mycke ba dammade o sen slut på listan. Så idag tag jag ut allt från min säng o sen vädra täckerna o så. Ska dammsuga sen o sådant ni vet.

Jag ha hittat min kamera!!!!!!!!!!!! :D:D:DD:D:D:D:DDDDDD


Kanske lite sent o lägga upp bilderna från skäppsmalm så nenej, Kommer bilder på mitt rum förhoppningsvis... HAHA.

Men nu ska jag nog ta bort de gammla nagelacket o fila o måla om dom. elr ska ba ha förstärkningsgrej. Så inget att se. sen ska jag nog gå ut på en promenad. i det as soliga sommar vädret fyfan nästan 4567 grader ute fast det är ju 4566,5 så :)

nemen hahahah.

SÅÅÅÅÅÅÅÅ seriös.

 

Av frida thonfors - 21 juni 2011 22:23

jag gjorde ett inlägg igår men den försvann o sen lagga datorn jävel hela kvällen o idag.


Men igår fick pappa hämpta bilen från bilaffären, så nu ha vi en ny bil. En sådan Audi en sådan vit en, finfin bil.

goggel bilder e bra, när man inte orka knäppa själv.

   

Ovido - Quiz & Flashcards