fridathonfors

Alla inlägg under juni 2011

Av frida thonfors - 27 juni 2011 22:58

Idag ha ja vare på stan me Elin o Nora och där tog jag hål i örat.

Sen så for jag o mamma till Onoff och sen till Elgiganten o där köpte jag en dator. Kommer mera bilder o sådant sen då jag ha knäppt och så.


Bild på örat me sen då. Vart på flet ställe, inte där jag hade tängt mej men jaja.  Skulle varit längre ner o sådant.  Men ni får se sen elr nått.

Så jag ha inge biler på den hra datorn. Elr kan ta en från facebook av mamma.


Mamma gjort nån redigering där.

 

Av frida thonfors - 27 juni 2011 01:24

Nu drömmer jag om att Få tbx min naturliga hårfärg och bara spara ut det o ha allt i samma längd på ett ungefär o sen en lång tjock lugg på det.


Fy ser värtsa bilden på håret. undebart. Men komma få vänta ett tag o hur fan ska jag få min natuliga igen -.- får färga mörkmörk brunt o sen får de ba växa ut.


Aja, vill inte gå in på google o söka för ja vet komma inte hitta nån me precis den bilden jag har. Och vill inte hitta nån häller för jag vill inte göra lika som nån annan.

Fast komma nog ha kvar blonda slingor i det ändå tro jag. :)


 

Av frida thonfors - 26 juni 2011 22:02

Hej, Idag vart inge me brudarna ingen hade tid o så. Jag klippte gräs mattan, DRYGT!!!
Men nu e man klar, o jag åt midda m mamma hos grannen o sen nu sitter jag ba vid datorn o se lite på oc till och från.
Så ska nog ladda in bilerna från midsommar inte så mycke biler menmen, Komma imorron elr ikv elr inatt osv.


HERREEGUUDDD!!!! BRA VÄDER KOMMEEEERR!!! :D:DD:D:D:D:D::DDD NÅN SOM E ÖVER LYCKLIG MEN ÄNDÅ INTE..... För ja kan inte bada, men sola ska ajg som faen!! Älskar det, aja fult inlägg.
Men fan nu måste jag ju vända tbx dygne så ja kan åka te stranden ist för att sova hela dagen... Aja får kämpa på det. Älskar sommaren underbart.

Aja nu ska eran asian gå. Vi hörssss.

 

Av frida thonfors - 26 juni 2011 18:00

Hej,

Det vart bara jag nora o elin på midsommar. Dom sovde hos mej från freda till idag, fett mys asså. Första kvällen sovde Elin på madrassen o jag Nora i min säng. Vi gick o la pss kl 6 o Elin somnade på en gång men jag o Nora garvade till kl 7 år olika saker. HAHA
Sen så kunde inte Nora sova så hon höll mej vaken hela natten HAHA elr morgonen vare ju. Till kl 9 då gick jag o nora upp och åt frukorst, o sen så gick vi o la oss o somande vid kanske kl 9. O vakande vi 2 igen o åt lunch o sen ba låg i sängen till halv 7 typ.
Sen for vi till Max och åt middag vid kankse halv 9. O sen film men jag o nora vågade inte se så Elin o mamma såg på den sen så gick vi o la oss och såg film en oläskig o sen pratade vi.


Älska er brudar, tack för underbar helg. <3


Det kommer lite bilder sen då jag ha laddat upp dom, ska ut ikv me Nora Elin o kanske Lovisa så kommer bilder från det med om det blir några.

   

Av frida thonfors - 24 juni 2011 17:24

Äre sant att man få cancer pga hårfärger ( är jätterädd för att färga för ofta ) eller finns det giftfria färger?
 
Svar: Man kan få cancer av det mesta. Men va inte så rädd att du komma få det. För jag färger ju hela tin men aldrig fått det :)

Av frida thonfors - 24 juni 2011 16:45

Idag ska jag Nora, Elin och Lovisa äta as mycke. Efter middag och sånt mat asså.


* 3 vickningschips påsar
* 1 pringles
* 3 dippar
* 1 påse marshmallows
* 4, 100 g choklad kaka
* 1, 200 g choklad kaka
* 4, 1,5 liter drickor
* 8, 0,5 liter powerking
* lite lösviktsgodis
* 1 påse ostkrokar
* korv m korvbröd

aja kanske mera jag vet inte.

    

Av frida thonfors - 24 juni 2011 12:13

För fan nu kommer jag ju på att jag kan ju fan inte va ute om det regnar! asså ååh dööööö!!!


Elr få broppa i mej medicin men vafan, ååh. komma se ut som en sate asså!

För er som undra vafan jag prta om så har jag köldurtikaria, aja spela roll inte ens jag fatta namnet. Köldallergi iaf.

Men ni ska få lite fakta om vad det är. det är iaf när man blir kall o sen vid värmeskilnaderna till varmt så kommer det utslagen då. Elr lite då man väl e kall.


från google då.


Hudreaktionen vid urtikaria liknar nämligen mycket den som sker vid kontakt med en brännässla. Vid köldurtikaria är det dock kyla som utlöser symtomen. Köldallergi finns rapporterad från hela världen, men är särskilt besvärlig i kallt klimat.


Klådan, rodnaden och hudsvullnaderna orsakas av signalsubstanser, framför allt histamin, som frisätts från celler i huden vid exponering för kyla. Kylan kan komma från kall luft, kallt vatten eller vid snabb avdunstning av svett från huden. Orsaken till att en individ utvecklar köldallergi är i de allra flesta fall okänd. Tillståndet är något vanligare hos personer som har en vanlig allergi (mot pollen, pälsdjur), men förekommer också hos icke-allergiska individer. Ibland uppkommer köldallergin efter en virusinfektion. Det finns även en ärftlig form av köldallergi, som dock är mycket sällsynt.



Aja, läs ba om ni skulle ha lust.... :)

Drf. fick de bli en vinterbild. från Borgafjäll.

 

Av frida thonfors - 24 juni 2011 12:09

fy säger ja ba FY SVERIGE!


Hålla midsommar idag, då ska det va sol ute varmt o så juuuu ;o

Helt fel, nu fan fåre ta o sluta regna för jag ska ut o grilla med mina brudar idag o då kan de ju fan inte regna! BLÖÖÖÖÖÖ


Ne DÖÖÖÖÖÖÖ'


typ as dålig suddig mega gammal bild ja hittade. HAHA aja vi 4 ska de vara.

 

Ovido - Quiz & Flashcards