fridathonfors

Alla inlägg under juni 2011

Av frida thonfors - 14 juni 2011 14:10

Rubriken talar.

Känner mig som en gravid kvinna som går hemma och törar, har as tråkit kan inte gå nån stanns. HAHA.

Vad kan man göra?!?!? Man kan gå runt o dega elr gå runt o dega. Och nu vet jag inte va ja ska skriva, elr jo ba att jag ha glömmt min kamera hos pappa o jag e hos mamma och ja,, HAHA så kan inte ladda upp bilderna och kan inte fota häller.

Men ska nog ta hand om mina hundar nu.

HÖÖRRREESSSSSS. inge bilder men få bli en gammal mobilbild från lovisas stuga,


 

Av frida thonfors - 14 juni 2011 01:59

fyfan hata myggor. FYYFYFY.

Myggorna ha typ fått lagg iår, jag bruka inte få myggbett men iår jag lovar ajg ha typ 30 st ba på benen ;o.

KLIAS SOMFAN, o då kan ja inte sluta klia mig. FYYYYY

Jag kan hålla mig bra, för heheh mycke problem med huden men vafan myggbett kan inte hålla mig.

Verkligen tummer ner på det. (NNNNNNN)


FanNej hade en till sak ja skulle skriva men tappa det.. HEHE.


aja funderat en stund men tappa de, TJARÅÅ

syster o meeejj  


Av frida thonfors - 13 juni 2011 18:49

Efter sommaren, ska jag göra denna. skulle göra det förra julen, asså inte den som va förra året untan innan de. Men då fick ja inte helt plöstligt då ja skulle göra det så då vart det inget.

Så efter sommaren om jag får, fast de hoppas ja verkligen för dom ha sakt att jag få ha så mycke ja vill i öronen men, de höll dom inte förra gången.

Älskar verkligen de, as mega snyggt.


 


O sen efter elr under sommaren ska jag ta nästan conch. Det va närmaste bilden jag kunde hitta, Så fick bli denna. Men typ ungefär nästan conch.

Ja ni ser ju på bilden vart de är.


 

Av frida thonfors - 13 juni 2011 18:40

Ja-me = sjuk...

Vi var på djursjukhuset idag med hon, o dom typ kötta hennes ben o nacke FYFYFY. Hon skrek som fan inte dirr den trevligaste stunden i mitt korta liv. Men hon fick medicin så hon blir nog frisk snart.

Valpar ska de ju vara fart på dom ska va galen men hon e som e gammal hund typ ungefär 8888888 år. Så känner veeeeeeldigt dött här, Hade tänkt mig över spidat som då vi hämta hon i torsdas men nejnej.

Fettt lunch här nu ba..


Men ja ha typ sett på oc o duscha o vare på sjukan då inge mera. Så kommer inte på nått trevlig att skriva.


Mina ögonbryn skeellar lite...

   

Av frida thonfors - 13 juni 2011 13:28

EEeeyy, sommarlov nura!

är hundvakt hela veckan för mamma jobbar ju och då lovade jag att va hemma me Ja-me för hon inte kan va själv då hon e så liten.

Elr jag e ju med dom andra 2 merå men ändå. Dom kan va själv det kan inte hon.

Men nu ska jag nog duscha o sen städa lite för de e as stökit o sen typ chilla te mamma kommer hem. Bilderna från igår kommer under dagen.


Mej o elin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Av frida thonfors - 12 juni 2011 23:02

Idag ha ja vare i skäpsmalm (stav?) med elin och sen då ja kom hem halv 4 typ så gick jag o la mig i sängen o vilade o sovde till och från till kl 8 o sen då packade jag o handlade o nu e ja hos mamma.

Jag ha tittat alla bilder på bdb över 2000 biler, FYFAAANNNNNN.

Men nu är det bort gjort. Kommer bilder sen för ja ha inga bilder därfrån på mammas dator, för ja sitter vid den.


så tar en repris bild för finns ingen annan.

 

Av frida thonfors - 12 juni 2011 18:54

om ni undrar varför bloggen e as ful o ändras hela tin e för ja ba gör lite :)

Av frida thonfors - 12 juni 2011 02:45

Ha glömmt at berätta att vi ha hämtat valpen, så komma lite bilder på na nu. Ska va hemma hela nästa vecka o ta hand om henne eftersom mamma jobbar så lovade jag att va hemma.


Orkade inte rotera.

         

Ovido - Quiz & Flashcards