fridathonfors

Alla inlägg under juni 2011

Av frida thonfors - 19 juni 2011 22:41

vilken blekningsmedel använde du? :D


jag hade, Schwarzkopf och Garnier extremblondering. Garnier klart bäst mest blondering i.
    


hur gör du med utväxten?


Jag hede först blondering hela hårbotten o väntade en stund och sedan resten av håret. Inte svårt, du kan ta en pensel, typ såndan som är till för hårfärg elr en kanske sån man pensla ägg med HAHA.


Men vill du färgen ska sitta längre ska du nog inte blondera hela håret om det redan är blont, för färgen sätter sig inte lika bra på slitet hår för det blir små hål i hårstånen och då rinner bara färgen ur som små hålen. Tex. som ett sugrör om du skulle göra små hål hela skulle färgen fara ut igenom dom.



Mitt vart ganska blont ändå. det var ju ända svart från första början.

 

Av frida thonfors - 19 juni 2011 22:37

Kommentar till BYGG MESTER BOB
 
 

ELIN

Söndag 19 juni 18:57

Kom ihåg att det var jag som hittade dom ;;






Svar: Det var faktiskt jag som hittade Bygg mester bob o sen du dom andra, för min laggade. :) JUSTE !

vene varför jag gjorde ett inlägg av detta men.

Av frida thonfors - 19 juni 2011 01:52

Vi inrotade verkligen jorden med Tja. idag.

Jonathan Elin och jag lyckades verkligen, Titta vart ni vill på fb ni ser ett Tja. jag lovar.


Frida: VI INTROTAR JORDEN MED Tja.
Elin: Aa.. vänta va? Inrota?
Frida: Ja, utrota är ju då man tar bort?
Elin : Aa juste.


Här har ni länkar till vårat evenemang och så ni kan gillar 'Tja.'


http://www.facebook.com/editprofile.php?sk=picture#!/event.php?eid=231667633510214
 och

http://www.facebook.com/pages/Tja/210473445655300?sk=wall#!/pages/Tja/210473445655300


   

Av frida thonfors - 19 juni 2011 01:28

HAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAAHHA Hittade någa underbara låtar, NORSKAAA


Byggarebob

postisper


bananer i pyjamas


Av frida thonfors - 17 juni 2011 19:59

Ska man tro på denna?

Verkligen en mousse som ska färga håret, Får nog ta o testa den. Känns inte som den ska funka eftersom alla andra är 'blöta' o sen kommerom med en mousse som ska färga håret. ;o

Fast man ska inte säga nått innan man testat men, haha känns lite konstigt ba.


Vem älskar inte googelbilder lixom?!?!

   

Av frida thonfors - 17 juni 2011 19:44

3 saker jag verkligen vill ha o behöver! Ont om pengar när det gäller detta,, HAHA


En ny dator, fast de ska jag köpa snart rik på hela 7 st 500 lappar. Fast det räcker inte till en dator men pappa ska hjälpa betala. Min ha cpmega lagg så inre dirr kul att sitta vid'n ;o.


En nu mobil, för min lagga jävel asså. Kan inte ta emot sms iblannd skickar gammla sms te folk, kan inte svara iblannd om det ringer as mega seg kan inte låsa upp blannd osv. HAHA as laggig


Riktigt löshår från frissan, Mitt e så kort och förstört. Vill ha löshår som man tejpar fast hos frisören då. annars känns det så... hm... oäkta, än fast det ändå är det då men att ha clips känns så fejkat då. Drf jag aldrig använde mitt löshår.

Jag tro iaf att det ska funka, och sen göra det hos frisör så man fåre riktigt gjort.

Nån tusen lapp....


 


Och sen äre ju massa annat man vill ha. Som man kan fixa o sånt som däremot inte går. Men dom va lixom dom mest roliga :)

Av frida thonfors - 17 juni 2011 17:50

Jag är en osocial jävel ja vet, :))))

HAHA, men igår var jag med nora lovisa och andré och grillade lite o sen va vi hemma hos Nora.

Sen idag gick jag på stan med elin och emma. men nu ska ja äta midda skriver mera sen PUSSSSSS.

Elr jag ska äta tacos, elr INTEEEEEE. för jag ska äta plättar ist. För jag inte gilla det inte dirr så mycke godare med pannkaka men :'''(((( DÖÖÖ.


MIN SYSTER E FETT SÅ SVART!!!!!!!!!!!!!!


 

Av frida thonfors - 15 juni 2011 03:24

Gillar dom grymt mycke, as bra musik.

MenFYFYFYFYYF på denna gubben hahahah, alla mina räddslor, fyyyyyyy BLÄÄ. komma inte kunna sova elr jo men komma tro att han ska komma hit HAHAHAHAHAHAHAAH.


aja här ha ni den.


Ovido - Quiz & Flashcards