fridathonfors

Alla inlägg under juli 2012

Av frida thonfors - 11 juli 2012 23:05

Tjenaree!

Idag har jag ba varit hemma tråk. men tråkkigt att läsa de med. hejdååå :D



Av frida thonfors - 11 juli 2012 15:17

Jag läser jätte många! 


http://noranorgrenn.blogg.se/

http://lindathonfors.blogspot.se/


osv! men läser bloggar på Bloglovin.com


Kommentera och säg om ni har det så kan vi följa varandra ?    eheh


 


Av frida thonfors - 9 juli 2012 22:31

Jag är en svenne. Nej. Jag är halv svensk och halv korean.

Jag är mycket liten, men bra ändå, ne ja skojaa.

Jag har 3 st småa hundar, även en katt.

Jag har inte haft nått seriöst förhållande, asså man var ju 'ihop' när man var liten men sen ha jag haft ett förhållande för snart ett år sen som varade i typ en månad fast de va ju aa, nej.

Vad mera? Jag har en underbar syster som heter Linda, hon är jag med typ varje dag och ja hon är som en bästakompis. Älskar hon sjukt.

Sen Mamma Jenni, Pappa Micke och hans nya frun Marie. dom har även 2 st barn en som heter Erik som ska börja 2an sen en som heter kalle och är ba nån månad..


Jag har underbara vänner, finns sjukt mycket att säga om dom men.


Sen är jag en sådan som lever livet, inte en såndära som deppar. Jag anser att det bara är ovärt att deppa. Fast ja ibland kan man ju vara mindre glad men. Jag är iaf för de mesta glad.


Finns inte många som hatar mej, och inte så mycket skitsnack om mej vad jag vet. Men känner du att du läser detta och både hatar mej och snackar skit så är du en av dom fååå ;);)

Ba för jag sa så äre värsta skitsnack och as många som ogillar mej hahaha..


 



Av frida thonfors - 9 juli 2012 22:19

Tjenare!

Igår hade jag inte tid för datorn så mycket. Men idag ha jag Varit ute på promenad/springtuurrr med Ja-me (en av hundarna.) Men ska nog ta med med Spader och Maggie på en snart med så dom får röra sej lite med.

Sen ska jag nog bara vara hemma och slappa o måla naglarna med heheheh :D


Spadergubben här

 

Av frida thonfors - 9 juli 2012 15:19

ALLMÄNT...
Namn: Frida Thonfors
Piercingar: yess
Tatueringar: nejj
Längd: 1.55 elr liknande :PP
Skostorlek: 35-36
Hårfärg: svart, me lite olika bruna nyanser..
Är du kär i någon: vetinteee
Önskar du att du bodde någon annanstans: yes
Tänker du på självmord: aldrig
Tycker andra att du är attraktiv: ingen aning ;o
Vilket shampoo använder du: TRESemmé
Vilken parfym använder du: Jennifer Lopez- live luxe
Vad är du rädd för: massor
Gillar du att tvätta: älskar<3<3
Gillar du Berg-och-Dalbana: knappst!



SENASTE...
Film du hyrde: ingen aning
Film du köpte: samma här
Låten du lyssnade på: Spice- Jim screechie
Låten du hade på hjärnan: vamos a la playa- Loona
Låten du laddade ner: mins inte
Personen du ringde: Linda<3
TV program du tittade på: de mins ja inte
Personen du tänkte på: dej :D


FAVORIT...
Mat: ha nog ingen favorit
Låt: de finns ju många
Sak att göra: kompisar typ
Sport: dans om de räknas..
Dryck: cola
Kläder: jeans
Film: ingen aning
Bil: Audi eller BMW, utseende iaf


ANTAL...
Gånger du varit kär: ingen aning
Gånger ditt hjärta brustit: ingen
Hjärtan brustit på grund av dej: hoppas på ingen :)
Gånger ditt namn varit med i tidningen: 847266477747 och en halv
Ärr du har på kroppen: går inte att räkna haha



SENASTE...
Bok du läste: 14 år till salu
Personen du fick mail av: ingen aning
Personen du fick brev av: sjukhuset..
Personen du fick sms av: kevin
Gången hela din familj åt middag tillsammans: när ja va kanske 4 år



ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: sängen
Var det kul: nej, gick inte bra haha
Hur tidigt stiger du upp: kanske runt 12
Gillar du att slåss: älskar mer än allt
Vad ska du göra ikväll: förmodligen vara me nora
Är du seriös: alltid
Vad är du allergisk mot: kyla, värme, laktosl, djur osv
Var har du ont: i huvet
Använder du hårspray: yess
Kan du stå på händer: haha nee
Favorit serie: OC



ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: bero på
Gillar du ketchup: inte bara
Är du glad nu: jag är alltid glad :D
Var du glad igår: absolut
Känner du någon som jobbar på sjukhus: japp
Stockholm är: underbart
Göteborg är: bra
Kan du sjunga: ja, men bra låter de knappast
Mer värt än guld: mina underbara <3
Spaghetti eller makaroner: spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: Sydkorea
Ska bli skoj: mycke
Ska inte bli skoj: skolan
Sparar till: en film kamera tro ja kanske
Väntar på: kvällen
Pålägg som gäller: ?
Dagens dryck: cola


 

Av frida thonfors - 7 juli 2012 01:57

 

Svar: jo kan ja vell bara ja kommer ihåg de! vem nu joel är men tack! :)

Av frida thonfors - 7 juli 2012 01:34

Idag fick jag ett brev. Vart lite orolig ba jag såg brevet, brev är inte bra att få.. Sedan i vart de ännu dåligare en tid för röntgen, mummmsss. Måndag den 16 juli kl 8.30 fy rädd mej någon? Och nej vill verkligen inte, gör fan vad som helllsstt!!!


Ovido - Quiz & Flashcards