fridathonfors

Direktlänk till inlägg 9 juli 2012

lite frågerrr

Av frida thonfors - 9 juli 2012 15:19

ALLMÄNT...
Namn: Frida Thonfors
Piercingar: yess
Tatueringar: nejj
Längd: 1.55 elr liknande :PP
Skostorlek: 35-36
Hårfärg: svart, me lite olika bruna nyanser..
Är du kär i någon: vetinteee
Önskar du att du bodde någon annanstans: yes
Tänker du på självmord: aldrig
Tycker andra att du är attraktiv: ingen aning ;o
Vilket shampoo använder du: TRESemmé
Vilken parfym använder du: Jennifer Lopez- live luxe
Vad är du rädd för: massor
Gillar du att tvätta: älskar<3<3
Gillar du Berg-och-Dalbana: knappst!



SENASTE...
Film du hyrde: ingen aning
Film du köpte: samma här
Låten du lyssnade på: Spice- Jim screechie
Låten du hade på hjärnan: vamos a la playa- Loona
Låten du laddade ner: mins inte
Personen du ringde: Linda<3
TV program du tittade på: de mins ja inte
Personen du tänkte på: dej :D


FAVORIT...
Mat: ha nog ingen favorit
Låt: de finns ju många
Sak att göra: kompisar typ
Sport: dans om de räknas..
Dryck: cola
Kläder: jeans
Film: ingen aning
Bil: Audi eller BMW, utseende iaf


ANTAL...
Gånger du varit kär: ingen aning
Gånger ditt hjärta brustit: ingen
Hjärtan brustit på grund av dej: hoppas på ingen :)
Gånger ditt namn varit med i tidningen: 847266477747 och en halv
Ärr du har på kroppen: går inte att räkna haha



SENASTE...
Bok du läste: 14 år till salu
Personen du fick mail av: ingen aning
Personen du fick brev av: sjukhuset..
Personen du fick sms av: kevin
Gången hela din familj åt middag tillsammans: när ja va kanske 4 år



ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: sängen
Var det kul: nej, gick inte bra haha
Hur tidigt stiger du upp: kanske runt 12
Gillar du att slåss: älskar mer än allt
Vad ska du göra ikväll: förmodligen vara me nora
Är du seriös: alltid
Vad är du allergisk mot: kyla, värme, laktosl, djur osv
Var har du ont: i huvet
Använder du hårspray: yess
Kan du stå på händer: haha nee
Favorit serie: OC



ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: bero på
Gillar du ketchup: inte bara
Är du glad nu: jag är alltid glad :D
Var du glad igår: absolut
Känner du någon som jobbar på sjukhus: japp
Stockholm är: underbart
Göteborg är: bra
Kan du sjunga: ja, men bra låter de knappast
Mer värt än guld: mina underbara <3
Spaghetti eller makaroner: spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: Sydkorea
Ska bli skoj: mycke
Ska inte bli skoj: skolan
Sparar till: en film kamera tro ja kanske
Väntar på: kvällen
Pålägg som gäller: ?
Dagens dryck: cola


 

 
 
Sofia

Sofia

9 juli 2012 19:05

jo det är bra :D va gör du? :)

http://byfia.com

 
Sheil

Sheil

9 juli 2012 21:30

Sv. Det är bra med mig med :) vad har du gjort idag då? :)

http://sheil.blogg.se

 
Sofia

Sofia

9 juli 2012 22:21

just nu äter jag och kollar film ^^

http://byfia.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av frida thonfors - 12 januari 2013 01:04

Nu så ha jag bytt blogg! Kom ihåg 2 S på slutet gick inte med ett...   http://fridathonforss.blogspot.se/   http://fridathonforss.blogspot.se/   http://fridathonforss.blogspot.se/   http://fridathonforss.blogspot.se/   http://fr...

Av frida thonfors - 9 januari 2013 23:59

Just nu håller jag på med att fixa till en ny blogg, vilket inte funkar så bra med bilderna. Men kommer länka den o starta den då jag fått ordning på allt! :) ...

Av frida thonfors - 5 januari 2013 16:38


SENASTE: 1. Dryck: kaffeefe 2. Telefonsamtalet: mamma<3 3. SMS: Tobbe! 4. Sång du lyssnade på: too close - alex clare HAR DU NÅGONSIN: 6. Dejtat någon två gånger: dejtat o dejtat.. 7. Har någon varit otrogen mot dig: japp 8. Varit ...

Av frida thonfors - 4 januari 2013 15:54

Dag 3. Min förebild, varför? Asså har ingen förebild direkt, jag är jag lixom. Dag 4. I min väska finns... Definns tuggummin, hörlurar, pengar, tamponger o sånt, alvedoner, mediciner, massa skit också ..:)...

Av frida thonfors - 4 januari 2013 15:41

Onöjd med färgen, kan inte ha samma bena som ja bruka men får se tro jag ska blondera slingor igen sen färga brunt! :)...

Ovido - Quiz & Flashcards