fridathonfors

Alla inlägg under juli 2012

Av frida thonfors - 20 juli 2012 18:44

Idag har jag varit i Själevad hos min mormor och morfar, för morfar fyller år idag!


Men sen har jag varit på affären och köpt hårspray och hårfärg :)

Sen har jag även börjat spara till skotern, kommer att lägga undan runt 500-1000 varje månad nu. Känns lite drygt men värt äre :D


Och igår var jag i domsjö med Ludde, Ludde, Ludde och eric haha några Ludde yes. Vi var mest ba runt i domsjö och typ hemma hos Eric, fett lyckad kväll iaf. As roligt hade vi!


Jag o bästa innan Nicki Minaj!

 


Av frida thonfors - 19 juli 2012 01:31

slänger in en till!

Måste ju vara Coop Forum!


Men om de ska vara kläder så äre de ju typ Bik Bok, dom har för det mesta snygga kläder. Men Gina har även snygga kläder och Veromoda. Asså tycker egentligen om kläder överallt. Det är nog inte affären jag gillar det är klädeernaaa ;)


 

Av frida thonfors - 19 juli 2012 01:23

Ja jag har ju bara en vanlig iphone. svart, med skal :)


   




Av frida thonfors - 18 juli 2012 16:33

Idag klev jag först upp kl 7 o sen åkte jag till vårldcentralen. Tog 6-7 tester som lämnas in. Fan dom tog 6 st provrör typ full med blod från mej, råkade såklart se de och ha värsta fobi mot blod. tacktack.

Dom stack 2 gånger eftersom dom första gången gjorde fel..


Men sen när jag kom hem så, vilade jag i nån timma och sedan gick jag ut o solade kanske 2 elr mer timmar, ganska så skönt!

Äntligen har solen kommit iaf, man måste ju passa på att sola så man bli nått brun iaf i sommar..


Men sen gick jag ut på en promenad runt sjön, skönt de me. Nu ska jag nog duscha och sen få vi se. ha de bra!


Okej jag hittar ingen bild..

Av frida thonfors - 18 juli 2012 00:39

ska nog sova nul, ska ju somsagt på vårldcentralen igen o måste upp kl 7 <3<3<<33

Av frida thonfors - 17 juli 2012 13:40

   Idag så klev jag upp runt 8-9 för att åka till vårldcentralen, träffade läkaren och snackade massor osv. Sen imorron ska jag in igen för att göra massa tester, fan dom kommer kötta mina armar.

Verkligen nervös, nu när jag vet vad dom ska göra.

Men det är förmodligen nått fel me tarmarna, nån infektion i magen eller att jag inte tål gluten som är felet. Men de kommer dom få fram genom proverna som dom ska göra imorron.

Ska vara där kl 8 imorron. Somsagt 3 dagars på!


Igår: Röntgen

Idag: träffa läkaren
imorron: tester


Åh jag älskar verkligen de!!!


hah gladdd bli man.

nej jag skoja!


Men nu ha jag iaf solat nån timma, så ska duscha o sen fixa mej o sen dra in till stan med syster min! :)

ja vi är seriös!

 

Ovido - Quiz & Flashcards