fridathonfors

Alla inlägg under juli 2012

Av frida thonfors - 17 juli 2012 03:09

Tjenare!

Igår skulle jag ju upp 7. Men kunde såklart inte somna fören typ kl 6 så sov en timma. Sen vare ju sjukhuset för att röntga ryggen. De gick ju bra, Fast fick inte ha bh, mina byxor kofta osv så fick ha en stor vit tröja på mej ist. haha. Men jag har typ tydligen skolios.


Men iaf de överlevde jag. Har ju typ alltid ont i magen oså, så ska in på vårldcentralen imorron och titta upp den igen förre gången visade ju de sej vara laktos så undra vad de är denna gång.

Kommer säkert få utesluta nått och sånt men jaja vi ser vell!


 

Av frida thonfors - 15 juli 2012 16:46

Idag fyller min syster 18 år!

Så ha städat handlat osvosv inför när de ska komma massa folk. Så ha inte tid att skriva idag men ha de bra :D


 

Av frida thonfors - 15 juli 2012 02:44

Sydkorea!


Har alltid velat åka dit och de ska jag med. Eftersom min mamma är därifrån och ja jag ser ju lite småt asiatisk ut.

Men då vill jag iaf åka till Mokpo och Seoul :D

med mamma min och syster Linda

Av frida thonfors - 14 juli 2012 22:04

tjo.

kom precis hem från stugan.

Men iaf min mage är ju åt helvete, och laktos tål jag ju inte men har ändå skit ont i magen hela tiden så nu ska jag utesluta allt me laktos, friterat, ljust bröd, makaroner osv.

Så kommer inte kunna äta mycke nu, eftersom jag mer eller mindre lever på ljust bröd och makaroner och sås..


Hatar seriöst de! FML ne ja skoja!


Men här iaf en fin bild på mej och syster! <3


 




Av frida thonfors - 14 juli 2012 15:16

   ha verkligen varit en dålig natt!

somnade kanske kl 6. sen vaknade jag hela tiden, sen hade jag nån jävla sak i ögat så de gjorde ont somfan! så vaknade fram o tbx tills kl 8 då jag vaknade helt så gick o drack lite o så sen somna jag om tills kl 2 halv 3. Så fick mej lite sömn ändå :)


Men idag ska jag iaf till våran stuga och äta midda med massor me folk.


jag och emmss



Av frida thonfors - 13 juli 2012 16:20

jaa..

Det är iaf sjukt mycket. Men hinna leva livet, vara glad och inte deppa.

Kärlek, ja de måste jag hinna med. kanske inget man gör fast ändå jo.

Ha sjukt mycket pengar!

Asså ja somsagt as mycket!


 


Av frida thonfors - 13 juli 2012 16:12

ska jag vara ärlig så har jag ingen favorit..

Asså är jag en sådan som gillar typ allt, asså ja finns inte så mycket jag inte gillar. Eller ja kött skulle jag helst inte vilja äta, men får inte bli vegitarian eftersom dom säger att jag kommer gå ner så mycket. Men känner att de kanske inte är så...



Ovido - Quiz & Flashcards