fridathonfors

Alla inlägg under juli 2012

Av frida thonfors - 7 juli 2012 01:21

tjena!

har varit hos Vanja med massa brudar och grillat osv.

Herregud jag badade! fyfan jag såg ut som en gammal tant, fyy asså aj blä skit! Aldrig bada igen mådde illa som en jävla fan, höll på spy o svimma med satteeeee.


Men har iaf hitta en lämplig 20 dagars sak!


Dag 1. Berätta lite om dig själv
Dag 2. 3 bloggar du läser
Dag 3. Vilken maträtt du gillar mest
Dag 4. Något du måste göra innan du dör
Dag 5. Hit vill jag resa.
Dag 6. En bild på din mobil.
Dag 7. Din favorit affär
Dag 8. Din profilbild på facebook
Dag 9. Gamla bilder på dig
Dag10. Beskriv nummer 3, 11 och 18 i din kontakt lista på mobilen
Dag 11. 10 sanningar om dig själv
Dag 12. En bild på min handstil
Dag 13. En kändisförebild
Dag 14. Bild på det du köpte senast
Dag 15. Min favoritlåt just nu
Dag 16. En bild på din favoritsak
Dag 17. Något du är rädd för
Dag 18. vilken resa var du sist på?
Dag 19. Din favorit film?
Dag 20. vill du ta percing ,isf vars?

Av frida thonfors - 2 juli 2012 17:52

HejsanJust nu ligger jag i sängen för har sjukt ont i magen som vanligt då..Men ha varit på stan med Vanja o sedan träffade vi Elin och Frida så vi gick me fom ett tag. Fick me mej top typ ba :)Åt lite på subway med!

Av frida thonfors - 1 juli 2012 18:18

Hejsan  

Idag ha det ju varit mer sommarväder, så har legat ute och solat idag. Sen så gick våran familj över till Våra grannar. trevligt.

Nu ska jag nog ut och gå med min vän nora, ha ju inte träffa hon på as länge :(

Jag har iaf i helgen varit i stan, ha varit massa folk i stan så ja man ha träffat massa trevligt folk. va inte de roligaste jag gjort men bra var det ju. Iaf lördagen.


I fredags fick jag ett litet samtal från skolan så fick lov att åka in en sista gång, de va ett litet test kvar o skulle prata massor. Sen när skolan börjar så ska det vara möte med mej, mamma, pappa, rektorn, specialpedagogen och mina klassföreståndare.


Men ha de bra!


Ovido - Quiz & Flashcards