fridathonfors

Alla inlägg under februari 2011

Av frida thonfors - 6 februari 2011 23:12

as trött så ska nog sova tidigt för att orka imorron på skolan med. Komma va efter i allt o måste sitta kvar efter skolan o göra 2 st prov -.-

menmen sovgott hörs imorron.


syster o jag <3

  

Av frida thonfors - 5 februari 2011 16:25

hehe mamma är också sjuk nu så alla 3 e sjuk.

Så pappa fick komma med mat så snäll asså, han hade vare på max o köpt hamburgare o pommes.

Fast jag åt ba en halv halv maxburgare jag, hihi.


Men PANIK på mitt hår! Och på mig själv ;o jag ha glömt silverschampoo och hårinpakningen hos pappa o jag e hos mamma, JA DÖR. och mitt hår e as lätt nu för att ja inte haft min inpakning. Menmen orka det nu


Fan jag ha as tråkit.... Jag får nog ta bort nagelacket o börja me någon stärkare sak te naglarna så dom inte går av inte för dom gör de så mycke nu men, haha men dom delar sig o sen drar jag av små bitar blir så arg så nu ska jag inte kunna de längre. Skka få långa på alla fingrar.


  


Av frida thonfors - 5 februari 2011 00:21

Ba jag som älskar Shakiras hår i videon loca?

Det är ju fränt, haha ne men jag tycker iallafall det är skit snyggt.

Fast låten e inte så bra.

      


Men jag ha ju som sakt vart sjuk så jag ha inte tittat om dom hade fått in den rosa nyansen jag skulle ha men nu tittade jag o de hade dom :D så blir till stt beställa snart då.

Av frida thonfors - 4 februari 2011 23:22

Ett stort FÖRLÅT!

Men jag ha vare sjuk så jätte sjuk så jag har bara legat i sängen hela dagarna hela veckan. Jag börja bli lite frisk nu, det är ju brabra.

Men jag ha haft 40,7-40,5 o haft runt där varje dag så mamma vart orolig o ringde sjukupplysningsaken och frågade o då skulle jag komma in te sjukhuset, INTE KUL!

Haha fattade inte vad de va för fel på mig jag var nog för upptagen med att vilja åka hem o ligga i min säng.

O sen ha jag smittat Linda och mamma lite men mest linda, Hon har ingen röst... o.o


Men nu ska jag blogga mera, Och sen så HATA jag min dator!! den e lagga hela tiden, eller datorn panika då man e inne på bloggar eller nej alla sidor. Den uppdaterar sidan hela tiden så om jag ha gjort nått så försvinner allt. -.-


vi skulle fira min hos pappa idag men nu var jag o linda sjuka så vi stannade hos mamma för att inte smitta ner dom där uppe. Det var lite tråkit men.

Gammalbild.....

  

Ovido - Quiz & Flashcards