fridathonfors

Alla inlägg under februari 2011

Av frida thonfors - 17 februari 2011 23:20

Nu blire till att komentera om hon ska börja blogga igen själv tycker jag att de skulle va TOPPENSUPERJÄTTEÖVERBRAA, haha fint ord fast vafan jag gillar ordet allt bra med det :D

Ska fixa en ny header för min e så ful, hehe så ska skaffa mig en roligare finare. Men att få tid till att göra de.... hmmmmm...

Jag va på stan idag iaf o sen va vi in på cubus o då jag såg att allt fårn isadora kostade 29 kr så dog ja typ HAHA dom ska sluta sälja det så då ska allt från isadora bort. köpte en isadora hydralight foundation. Gilla att den va så billig

  


Fan va sent det är.. måste sova nu pussokram :)

Av frida thonfors - 17 februari 2011 20:19

Hej folket! Lina här och gästbloggar :D Skulle gärna hänvisa er till min blogg om jag hade någon -.-'  Vad säger ni, ska vi ha en omröstning om jag ska dra igång bloggen igen? :D 


Alla kommenterar om ni tycker jag ska dra igång bloggen eller inte, okey? :D

 

För övrigt ser vi en kukigt dålig film som jag inte ens tittat på så jag fattar ingenting. Familjen chingchong här fattar allt och jag ba -que tal?? Linda sitter och hånar en gubbe med en orm som dog men sen vaknade. Arg som fan blev han på ormen.. OJOJ.. Hur som helst sötnosar,, Glöm inte att kommentera om jag ska dra igång bloggen igen eller inte :D

 

Peace and panncakes!  -lina <3

Av frida thonfors - 16 februari 2011 19:03

förlåt dåliga uppdateringen men min dator e as jobbig...

För innläggen försvinne hela tiden :((((

Men ska köpa en ny dator men måste spara lite pengar så jag ha råd med en.

Halvligger i sängen o spader brevid mig och äter godis (aa) SUPERGILLA

Ska se på film med mamma snart, kom inte ihåg vilken film det var.

Men lägger upp sen vilken det var o hur många taostar den får.

HAHA som Benjamin, seriöst älska så skön HAHA fyra av fem taosters.

Elin gill taost, jag ha filmbevis kan visa om jag får sen HAHA.

Mamma väntar så skiver mera sen.


Helveeetttteeee va steeek jag e. Hörs

Det var på modesaken på skolan då jag o nora var steekare.

  

Bloppis-annons
Av frida thonfors - 15 februari 2011 16:49

Ska sälja elin, fast inge komma ha råd så ingen får köpa na :D

det var vi på stan

  

OBS! Den här annonsen är inte längre aktuell!
Hästar & Ridsport, Säljes - Gotland (Gotlands län)
Pris:    4 294 967 295:-
 
Av frida thonfors - 15 februari 2011 15:54

tjo, igår så köpte jag silica för hud hår och naglar.

HAHA jag e så bög i saker som får håret att bli starkare o växa forater o sånt.

Eller jag typ älskar allt med hår att göra så inte konstigt.

hoppas min hårfäg kommer snart, men beställde den i söndags så den kommer nog inte så jätte snart men snart.

Men just nu så ligger jag i sängen o blogga såklart och lyssna på Linkin park gammla goingar!

aja vet inte va ja ska skriva nu så skriver då jag kommit på nått.

elr komma skriva imorron iaf :D


ha det bra kramkram, jag o Elin på bild <3

  

Av frida thonfors - 14 februari 2011 17:34

fan ha gjort 2 inlägg nu o båda ha förrsvune blir så sur.

men jag ha iaf beställt hårfärg nu blev den hör under men det är mera rosa.

  

orkar inte skiva mera förlåt min dator ba lagga så vi hörs :))

Av frida thonfors - 13 februari 2011 15:28

idag så var jag linda mamma o hundarna ute på havet o gick, ganska kul de.

Men just nu ligger jag i sängen o driker kaffe o skriver om salt as kul HEHE ne men det är någon uppsatts som vi skulle göra i skolan som jag inte var klar med o den ska vara klar imorron så det är ba o jobba.... vi ska skriva 4 sidor o jag ha skrivit 2 o en halv så ja ganska mycke kvar.

sen typ kvart i fem ska pappa komma o hämta mig o Linda för vi ska hem te han o fira mig (aaa) hehe fyllde år den 27 januari ba JAA inte efter nejnej...

Men bättre sent en aldrig, komma va lite trögt men man överlever man har ju Linda så.


Knäppte typ ba 3 bilder men laddar upp en av dom sen o sen spelade jag in 2 videos få se om jag får ladda upp en för Linda annars blire inte, haha

Men nu ska jag forstätta att skiva om salt ASKUL eller INTE.

Vi höres allihoooppppppaaaaa, ha de bra <333333333333333333333333

bilden är från upplanddsväsby, Linda som fotorgaf

  

Av frida thonfors - 12 februari 2011 23:10

Titta runt lite o hittade massa snygga piercingar som ja vill ha, älskar dom


          

Ovido - Quiz & Flashcards