fridathonfors

Alla inlägg under februari 2011

Av frida thonfors - 12 februari 2011 19:58

jag är med o tävlar om en tröja från favorit kawaiidesign på epicfaiil 

haha kunde inte bestämma mig eftersom som ha slutat med sushitröjan :(:(:(:(:(

  

men det fick bli den tröjan :)



Av frida thonfors - 12 februari 2011 17:39

Var i stan idag med massa folk.

Emma- sötnos me korv

Nora- underbara jävel

Lovisa- älskling?

Elin- älskar

Robin- nöfffnöff

Albin- flummmm

Sebastian- brödrost

As roligt folk de, älskar er ungar


Men köpte inget för sparar mina pengar till hårfärg, eller jo en pingvinstång och en powerking.

Ikväll ska jag mamma o syster hyra en film o titta på den :) HAHA va dum ja e såklart man ska se den om man hyr en x)

Men nu ska jag se på fortsätta se på filmen jag börjde se igår.

kram på er :)


  


Av frida thonfors - 11 februari 2011 15:54

tjoo hade lite tråkit så jag sminkde mig o fixade håret o knäppte lite egobilder (a)

har inte laddat in dom på datorn än så kan inte ladda upp bilder.

Ska nog se på filmen 'memoris of a geisha' o drika te :)

  


Nora ska komma sen så då blire ös :D

Av frida thonfors - 10 februari 2011 22:27

förlåt dålig uppdatering..

men sitter på sängen o äter äpple med spader eller han sitter på golvet o äter.

Men ska till stan på lördag askul, ska knäppa kort lovar :)

Jag somnar typ alltid o sen sover jag as länge asså på dagen fast jag inte vill men idag somande jag ba en kort stund :D asbra försöker att inte somna men det är så svårt då man är så trött o då mn sitter vid datorn stilla o ganksa mörkt. säger ba svårt som fan.


Åkte till mamma idag innan middan iaf o sen åkte vi te max o åt as gött, men orkar aldrig nå mycke bli så ledsen... Men gott så länge man orkar äta o sen åkte vi till coop ska äta ensam imorron så vi köpte de o godis va verkligen inte sugen på nått typ godis o drika man ba NEJ.... hahhaha x)


Men ska typ sova nu men bloggar imorron ska vara med nora med och om det bli några roliga bilder så kommer dom upp på bloggen så tittatittatitta :)


hade bra alla! o kram

Naglar. kladddddd

  

Av frida thonfors - 9 februari 2011 23:20

hejhej ligger i sängen nu.

ska typ sova snart har sovmorgon imorron, SKÖNT

men någon Hanna skrev en fråga askul =)

det är ba fråga på jag svarar på det jag kan, bara kul med sånt.

Idag ha jag o syster gjort pommes o beaså o sen såg vi på jersey shore season 3 de va trevligt. :D


Ha det bra alla, o tyck ni ska kementera lite med det bli kul de med.

kram på alla :)

    


Av frida thonfors - 8 februari 2011 19:11

knäppte nyss massa egobilder så nu kommer ett par få.


haha bilder är skev men den fick bli med.


   

  

Jag var ute i lördags o knäppte lite på spader o litelite natur så här kommer det ett få tal igen.

             


kram / mej

Av frida thonfors - 8 februari 2011 10:10

hejhej, sitter i skolan o ha spanska men jag blogga först haha :)

Men vi hörs förlåt att jag inte bloggade imorse men internet panikade kunde inte ens lyssna på musik från datorn så.... hadebra <3

Av frida thonfors - 7 februari 2011 22:57

förlåt dålig uppdatering! Men jag ha sovit typ ba haha (a)

Jag ska sova för natten nu eller jag ska smsa sen ska jag sova så du når mig på sms :)

sovgott folket!


  

Ovido - Quiz & Flashcards