fridathonfors

Alla inlägg under februari 2011

Av frida thonfors - 23 februari 2011 17:08

Hejsan kom hem precis nuu.

Vi hade sovmorgon imorse till 09.25 GÖTT de, o sen efter skolan följde jag elin hem o vi typ gangstade baa. knäpptes lite kort, dom kommer sen.

Sen nu när ja kom hem så gick ja te postlådan o tog mig en titt o såg att min hårfäg hade komme HAPPYYYY!

Så ikväll elr imorron elr nått bli jag ljusråsa hårig. Gött de med ellerhurr? Just nu ligger jag på sängen o trp tråkar. Vi ska äta pankaka idag -.- *OGILLA*

Ja vill ba slänga på lite hårfärg på hövve NUNUNU. hehehe

Jag är jätte inne på att göra en stor förändrig med mitt utseende. Men vad??

Nått tippssssssss? så less på gammla Fridasutseende haha.

Men nu då hmmm...

haha kommer inte på nått att skiva om. Aja uppdaterar sen då jag funderat på vad ja kan skriva om :))

kraammm

  

Av frida thonfors - 22 februari 2011 23:48

förlåt dåliga uppdateringen men haft fullt upp o ba glömmt bloggen men idag fick vi sluta kvart över ett, chill

så jag följde lovisa hem o va me hon o nora o pluggade lite o sen så åkte vi te hockeyn. de var lite tört där men man fick ju va me sina älskade vänner så de va ju bra o dom vann de va bra de med :D


men skriver mera imorron ska kliva upp kl 7 för att plugga te ett prov -.- o jag ha sovmorgon te halv 10 man ba TACK PAPPA.

ha de bra allesammans, förlåt ingen bild

Av frida thonfors - 21 februari 2011 15:37

jag väntar o väntar på dig min färgburk, hehe

den kommer ju aldrig less på de blonda ja komma DÖÖÖ, nej men

ja beställde den förra söndan så den borde komma snart.

bli inte som jag sa för Lina kom på en as bra ide som ni får se då färgen kommer ska färga själv men för sörsta gången då jag ha hela håret kommas det går bra de.

Jag får panik måste komma på nått vettigt att skriva om så det bli roligare o läsa för detta är ju inte direkt de roligaste. hehe


Men ikv ska jag göra bort massa läxa o duscha sen ha vell hela kvällen gått.

Uppdaterar om ja får tid o ha nått roligt att säga :)


hörs allesammans


random bild den är från sommras i fjälls

  

Av frida thonfors - 20 februari 2011 22:06

hehe vart typ klar nu men bilderna kommer imorron men dom blie missbildade för jag hade ett nytt recept o glasyren fasnade inte så allt vart lagg ;o

jävla steek

  

Av frida thonfors - 20 februari 2011 17:19

ska äta mat sen ska jag baka cupcakes :D

massa olika färger ska dom vaa

kommer massa bilder sen då ja e klar me dom.

  

Av frida thonfors - 20 februari 2011 13:17

tjoo, dålig uppdatering ja vet.

Men jag va på modomatchen igår iaf, de va kul :)

i fredas va vi på sliperiet om ja inte ha sakt de

ha inte klivit upp än, men ska nog de vi ska få främande kl 2 så måste nog de, sen ska jag göra läxa JÄTTEKUL.

vet inte va jag ska blogga om måste ta mig en funderare så håll ut !!

Men vi hör ska fixa mig nu

 

bilder från sliperiet, dom kunde inte va stilla x)

    

 

Av frida thonfors - 19 februari 2011 11:27

Namn: Frida Thonfors
Piercingar: öronen

Tatueringar: nej
Längd: 150 nått troja

Skostorlek: 36

Hårfärg: blåblond

Är du kär i någon: njae
Önskar du att du bodde någon annanstans: nej fast ändå ja

Tänker du på att ta självmord: Nej

Dricker du alkohol: nej
Röker du: Nej
Vilket shampoo använder du
: Franck provost, Toni & guy
Vilken parfym använder du: forbidden rose
Vad är du rädd för: spindlar, ormar, mörker, myckesomfan
Gillar du att tvätta: nee
Gillar du Berg-och-Dalbana
: nee hehe

 

Senaste:

Film du hyrde: streedance, lottery ticket, o nån kines glömmtnamnet
Film du köpte: vene
Låten du lyssnade på: skillet - monster

Personen du ringde: pappa
Tv program du tittade på: vetinte
ANTAL..

Gånger du varit kär: vetintee
Gånger ditt hjärta brustit: 0 för ja lever
Hjärtan brustit på grund av dig: ingenaning
Gånger ditt namn varit med i tidningen: 98765432
ärr du har på kroppen: många hatar dom <///3

SENASTE..

Personen du fick mail av: vetinte
Personen du fick brev av: farmor
Personen du fick sms av: nora<3
Gången hela din familj åt middag tillsammans: då jag va 4 kanske typ

Saken du köpte: Powerking
Vad har du gjort idag: dator sovit dator
Var det kul: njaaee
Hur tidigt stiger du upp: te skolan kl 06:30
Gillar du att slåss: nej
Vad ska du göra idag: hockey o chilla feettt
Är du seriös: klart
Vad är du allergisk mot: kyla, hundar osvosv.

Var har du ont: magen
Använder du hårspray: alltid


Hittade en gammal bild, men ögonfransen e lös......

    

Av frida thonfors - 18 februari 2011 17:23

tjoo, pappa kommer o hämtar mig om 5 min sen så eftre maten dra jag o brudarna te sliperiet. gött de :D

Men hinner inte skriva mera nu så inte pappa ska få vänta llt för länge på mig.

vi hörs <3

förlåt ingenbild men ha inte tid x)

Ovido - Quiz & Flashcards