fridathonfors

Alla inlägg under januari 2012

Av frida thonfors - 5 januari 2012 23:21

Hejsan, idag har jag varit och sett min farfar.. Sedan imorron ska vi börja städa lägenheten.


Men idag har jag jobbat med, ganska stressigt. Och då jag inte jobbade var jag med brudarna. As kul ju, just nu mår jag inte så bra, asså jag har jätte ont i huvet osvosv. Så ska nog sova snart, inte sovit så bra dom sista dagarna.


Blir till att jobba igen på lördag, haha börjar kl 2. :)


okej, jag ha bildbrist ville linte erkänna men känner att jag måste.. förlåt babes..


bilen kanske är repris vemvey ;);)

 


Av frida thonfors - 5 januari 2012 00:56

När jag väl kan träffa dej, när jag är hemma och när du är hemma. Varför lämnar du mej utanför och tar alkohol istället?

När du väl får chansen att vara med mej, varför lämnar du mej då? det är inte ofta jag ens kommer till dej. Du pratar inte så mycke med mej längre, varför? det är alltid jag som måste komma till dej. Var det inte nyss en nära till mej och till dej som gick bort och mycket var pågrund av sånt?

snälla lämna mej inte, okej? 

Av frida thonfors - 3 januari 2012 22:23

Alla ni i malmö som är rädd ni kan komma hem till mej jag finns för er, okej?


Fett läskigt om dom dära morden där nere, fan fyra st som blivit mördade sedan november. Och sedan en till idag, alltså fem st sedan november.

Det är fan hemskt, tänkasig tex sina föräldrar, mor och far föräldrar, syskon osv. skulle blivit mördad. fyy.


Och på torsdag ska jag träffa min älskade farfar, även fast han är mycket sovande nu menmen. Jag saknar dej farfar ska du veta<3

 

<3<3<3




Av frida thonfors - 3 januari 2012 19:50

     


haha diggar bilderna iaf.. :PPP

det vart lite konstigt men första gången vetni

Av frida thonfors - 3 januari 2012 19:20

  • Lukten på nagelack, mummaa
  • brun färg, skit snyggt
  • leopard mönster, skit snyggt de med, färgerna med :)

 

Av frida thonfors - 3 januari 2012 14:09

Ska dra te stan med emma nu då, får se om ja köper nått :)

Av frida thonfors - 3 januari 2012 02:47

nu får ni hjälpa till här :)

Av frida thonfors - 3 januari 2012 02:05

TJOO


idag ha jag varit på stan med emma, brännntit mycke mycke pengar köpte en halsduk nagelack(brunt) mat underkläder osv :) lät inte mycke men hihi.


Men ska igen imorron med emma.


Men jag funderar på att färga svart, alltså hel svart utan färger.  jag vet inte hur jag ska göra.. får fråga runt alla :)


 



Ovido - Quiz & Flashcards